اخبار ویژه

آخرین اخبار
نیم صفحه اول روزنامه پرسپولیس چاپ فردا / ۱۳ مرداد ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

نیم صفحه اول روزنامه پرسپولیس چاپ فردا / ۱۳ مرداد

پرسپولیس نیوز: نگاهی می‌اندازیم به نیم صفحه اول روزنامه پرسپولیس چاپ فردا:

ابراهیمی: کلید گلات بازی تراکتور بود/ خیلی‌ها می‌خواستند پرسپولیس قهرمان نشود/ سیدجلال نباید به خداحافظی فکر کند ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

ابراهیمی: کلید گلات بازی تراکتور بود/ خیلی‌ها می‌خواستند پرسپولیس قهرمان نشود/ سیدجلال نباید به خداحافظی فکر کند

مربی سال‌های دور پرسپولیس گفت: در هفته‌های پایانی عوامل زیادی دست به دست هم دادند تا آرامش و تمرکز پرسپولیس را برهم بزنند اما پرسپولیسی‌ها هوشمندانه عمل کردند.

مطهری: با مقایسه برانکو دنبال حاشیه‌سازی بودند/ تیم حکومتی را همه جوره زدند! ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷

مطهری: با مقایسه برانکو دنبال حاشیه‌سازی بودند/ تیم حکومتی را همه جوره زدند!

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حاشیه های این تیم در مسیر تکرار قهرمانی در لیگ برتر فوتبال گفت: به هیچ وجه عوامل بیرونی نمی‌خواستند تیم ما قهرمان شود اما نگاه ما مثبت بوده است.

اعلام آخرین وضعیت قرارداد بازیکنان پرسپولیس ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

اعلام آخرین وضعیت قرارداد بازیکنان پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس برای حفظ شش بازیکن اصلی‌اش کار دشواری در نقل و انتقالات پیش رو دارد.

رده بندی برترین باشگاه های جهان| پرسپولیس ۸۳ جهان بهترین تیم غرب آسیا شد ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

رده بندی برترین باشگاه های جهان| پرسپولیس ۸۳ جهان بهترین تیم غرب آسیا شد

رده بندی جدید باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد و پرسپولیس همچنان اول ایران ماند.

قنبرپور: تبریک به خانواده بزرگ پرسپولیس و هواداران/ پرسپولیس همیشه یا خوب بوده یا عالی ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

قنبرپور: تبریک به خانواده بزرگ پرسپولیس و هواداران/ پرسپولیس همیشه یا خوب بوده یا عالی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: برای حضوری مقتدرانه در ادامه مسابقات آسیایی باید از همین امروز به فکر بود، فردا دیر است.

نوراللهی: از این پرسپولیس می‌توان هزار صفحه کتاب نوشت/ بازی به عنوان مهاجم سخت بود ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۳۶

نوراللهی: از این پرسپولیس می‌توان هزار صفحه کتاب نوشت/ بازی به عنوان مهاجم سخت بود

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از این پرسپولیس در راه این قهرمانی ها می شود هزار صفحه کتاب نوشت.

شکوری: بدون بودجه نمی توان باشگاه را اداره کرد / نوراللهی پیشنهاد ۶۰ میلیاردی داشت ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۳۳

شکوری: بدون بودجه نمی توان باشگاه را اداره کرد / نوراللهی پیشنهاد ۶۰ میلیاردی داشت

معاون اجرایی باشکاه پرسپولیس گفت: شرایط خصوصی یا دولتی بودن باشگاه هرچه زودتر باید مشخص شود زیرا در این اوضاع ادامه کار سخت است.

هزینه ۵۰۰ هزار یورویی ماندن مغانلو در پرسپولیس ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۳۰

هزینه ۵۰۰ هزار یورویی ماندن مغانلو در پرسپولیس

باشگاه سانتاکلارا پرتغال برای انتقال مهاجم ایرانی‌اش به پرسپولیس مبلغ ۵۰۰ هزار یورو خواسته است.

بدهی ۳ میلیون دلاری AFC به پرسپولیس ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۲۳

بدهی ۳ میلیون دلاری AFC به پرسپولیس

کنفدراسیون فوتبال آسیا بیش از ۳ میلیون دلار به پرسپولیس بدهکار است.

اعلام آخرین وضعیت قرارداد باقری با پرسپولیس ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۲۰

اعلام آخرین وضعیت قرارداد باقری با پرسپولیس

معاون باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پیشنهاد تمدید قرارداد به مربی این تیم ارائه شده است.

شکوری: همکاری باشگاه پرسپولیس با کارگزار پایان یافت ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۱۷

شکوری: همکاری باشگاه پرسپولیس با کارگزار پایان یافت

طبق اعلام معاون پرسپولیس در شرایط فعلی همکاری این باشگاه با کارگزار به اتمام می‌رسد.

نیم‌صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۲ مرداد ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۱۲

نیم‌صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۲ مرداد

پرسپولیس نیوز: نیم‌صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی چاپ صبح کشور روی کیوسک‌های مطبوعاتی را ورق بزنید:

نیم صفحه اول روزنامه پرسپولیس چاپ فردا / ۱۲ مرداد ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸

نیم صفحه اول روزنامه پرسپولیس چاپ فردا / ۱۲ مرداد

پرسپولیس نیوز: نگاهی می‌اندازیم به نیم صفحه اول روزنامه پرسپولیس چاپ فردا:

آکادمی باشگاه پرسپولیس زیر ذره‌بین فیفا ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵

آکادمی باشگاه پرسپولیس زیر ذره‌بین فیفا

فیفا تصمیم گرفت، آکادمی سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و سپاهان را با آنالیز عمیق‌تری مورد بررسی، ارزیابی و ارزشیابی دقیق قرار دهد.

حمله پرسپولیس به رکورد سه تیم اروپایی ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

حمله پرسپولیس به رکورد سه تیم اروپایی

تیم پرسپولیس با ۵ قهرمانی پیاپی در لیگ برتر ایران در رده چهارم جهان قرار دارد.

کنعانی زادگان: مطمئنم روزی به پرسپولیس برمی‌گردم/ جای خالی من به راحتی پر می‌شود ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

کنعانی زادگان: مطمئنم روزی به پرسپولیس برمی‌گردم/ جای خالی من به راحتی پر می‌شود

محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از جدایی از پرسپولیس گفت: از هر ساعت، دقیقه یا ثانیه‌ای که با پیراهن سرخ در این دو فصل بازی کردم لذت بردم. سعی کردم برای پرسپولیس در این دو فصل با روح و جان خودم بازی کنم.

عمل جراحی کتف علی شجاعی با موفقیت انجام شد ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

عمل جراحی کتف علی شجاعی با موفقیت انجام شد

بنابر اعلام علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، عمل جراحی کتف علی شجاعی، هافبک سرخپوشان امروز با موفقیت انجام شد.

مغانلو: دنبال پول بودم پرسپولیس را انتخاب نمی‌کردم/ نمی‌خواهم درباره فصل بعد حرفی بزنم ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

مغانلو: دنبال پول بودم پرسپولیس را انتخاب نمی‌کردم/ نمی‌خواهم درباره فصل بعد حرفی بزنم

شهریار مغانلو مهاجم پرسپولیس معتقد است زمان زیادی طول خواهد کشید تا تیمی به رکورد پنج قهرمانی متوالی برسد.

برانکو: گلات قهرمانی برای پرسپولیس شگفتی ندارد/ این تیم با گل‌محمدی سال‌های سال قهرمان می‌شود ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

برانکو: گلات قهرمانی برای پرسپولیس شگفتی ندارد/ این تیم با گل‌محمدی سال‌های سال قهرمان می‌شود

سرمربی اسبق پرسپولیس از عملکرد شاگردان سابق خود پس از گلات قهرمانی تمجید کرد.

منافی: حفظ ثبات فنی و روحی عامل قهرمانی پرسپولیس بود/ هیچکس حق ندارد به باقری اهانت کند ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

منافی: حفظ ثبات فنی و روحی عامل قهرمانی پرسپولیس بود/ هیچکس حق ندارد به باقری اهانت کند

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس در طول یک فصل فشرده توانست ثبات فنی و روحی خود را حفظ کند و به همین دلیل به قهرمانی رسید.

شکوری:به سمت ششمین قهرمانی حرکت می کنیم/حفظ بازیکن با پیشنهاد ۲۵ میلیاردی سخت است ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

شکوری:به سمت ششمین قهرمانی حرکت می کنیم/حفظ بازیکن با پیشنهاد ۲۵ میلیاردی سخت است

معاون باشگاه پرسپولیس گفت:‌زمانی که بازیکن پیشنهاد ۲۵ میلیاردی دارد، حفظ او بسیار سخت است.

نامه فسخ قرارداد آماده شد اما هنوز ارسال نشده/ کارگزار پاسخ پرسپولیس را نمی‌دهد ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۱۸

نامه فسخ قرارداد آماده شد اما هنوز ارسال نشده/ کارگزار پاسخ پرسپولیس را نمی‌دهد

با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای از کارگزار این تیم خواسته به تعهدات پایان فصل خود عمل کرده و برای ادامه یا پایان همکاری پاسخ نهایی را بدهد، اما هنوز از کارگزارش جوابی دریافت نکرده است.

نیم‌صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۱ مرداد ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۵۰

نیم‌صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۱ مرداد

پرسپولیس نیوز: نیم‌صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی چاپ صبح کشور روی کیوسک‌های مطبوعاتی را ورق بزنید:

حامد لک: آقا کریم فقط مربی من نیست، نماد یک عاشق پرسپولیس است/ به خودم اجازه نمی‌دهم به معلم خودم بی‌احترامی کنم ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۱۹

حامد لک: آقا کریم فقط مربی من نیست، نماد یک عاشق پرسپولیس است/ به خودم اجازه نمی‌دهم به معلم خودم بی‌احترامی کنم

استوری حامد لک پس از حواشی اخیر گفت: آقا کریم فقط مربی من نیست، نماد یک عاشق پرسپولیس است، به خودم اجازه نمی‌دهم به کسی که الگو و معلم من است بی‌احترامی کنم.