پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: با وکالتی که دوستان داده‌اند مالک باشگاه راه‌آهن هستم.

 

حمید استیلی در گفت‌وگوی تلفنی با رادیو ورزش در پاسخ به این سؤال که چه شد این باشگاه را گرفتید گفت: راه‌آهن مشکلاتی داشت که نزدیک بود از بین برود، اول می‌خواستم آن را به شهرستان واگذار کنند اما شما دیدید هنگامی که پاس را به شهرستان منتقل کردند چه بلایی سرش آمد و از بین رفت. آقایان تاج، نژادفلاح و خادم تلاش‌هایی کردند و گفتند نباید این باشگاه از بین برود، برخی گفتند بهتر است که این تیم به یک رده پایین‌تر سقوط کند و در مقابل، فجر سپاسی به لیگ برتر بیاید.
وی ادامه داد: بازیکنان پیش ما آمدند و گفتند نگذارید این اتفاق بیفتد، من با نماینده مالک باشگاه و دادستانی صحبت کردم همه همکاری کردند که این باشگاه با قدمت 70 سال را حفظ کنیم. باشگاهی که معروف به بازیکن سازی بود. سه روز است تمرینات‌مان را آغاز کرده‌ایم و در حال رایزنی هستیم تا بازیکنانی را جذب کنیم.
استیلی در پاسخ به این سؤال که آیا مالک و سرمربی شما هستید؟ عنوان کرد: بله، دوستان به من وکالت دادند و من مالک هستم. البته جا دارد در اینجا از هادی ساعی هم تشکر کنم که به ما کمک کرد این باشگاه را بگیریم، همه می‌خواستند این تیم بماند. کلانی و زادمهر هم در کنار ما هستند و کمک می‌کنند. همانطور که می‌دانید سرمایه‌گذاری در فوتبال زیاد است و برگشتی ندارد، ما حتی بازیکنانی داشتیم که شاید در تیم‌های دیگر ۲ برابر مبلغی که ما به آنها گفتیم پیشنهاد داشتند اما در راه‌آهن ماندند.
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا رئیسی‌کیا مدیرعامل است؟ اظهار داشت: ما از رئیسی‌کیا خواهش کردیم که بماند، هدف ما یک برنامه پنج ساله است، می‌خواهیم به جایی برسیم که بازیکن بسازیم، در این سه روز هم حدود 100 تا 120 بازیکن به باشگاه آمدند تا ما تمرینات‌شان را ببینیم. تا آخر هفته تیم را می‌بندیم و قرار است 10 روز اردو در خارج از کشور برگزار کنیم.
وی در باره دستیارانش گفت: علی لطیفی و حسینی‌نسب دستیارانم هستند، با عابدزاه هم صحبت کردم که به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به جمع ما اضافه شود.
استیلی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد شما پرسپولیسی‌های سابق را جذب کرده‌اید تصریح کرد: پرسپولیس یا استقلال فرقی نمی‌کند، در باشگاه به روی همه باز است.
مالک راه‌آهن درباره مذاکراتش با علی کریم گفت: ۲ روز پیش با او صحبت کردیم، او در حال حاضر بازیکن آزاد است، فکر می‌کنم ظرف چند روز آینده نتیجه را بگوید.
استیلی در پایان درباره استعفایش از هیأت مدیره پرسپولیس گفت: روز گذشته استعفا را برای وزیر ورزش و هیأت مدیره نوشتم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)