پرسپولیس نیوز : معاون وزیر ورزش و جوانان در زنجان با بیان اینکه بحث ماندن کارلوس کی‌روش در حال بررسی است، گفت: تصمیم‌گیری در مورد وضعیت کی‌روش را به فدراسیون فوتبال واگذار کرده‌ایم.

امیر رضا خادم ظهر امروز در حاشیه مراسم معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در مورد ماندن کارلوس کیروش در تیم ملی اظهار کرد: این موضوع در حال بررسی است و ما این کار را به فدراسیون فوتبال واگذار کردیم؛ تصمیم نهایی را مسئولان این فدراسیون می‌گیرند.

وی در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به وزارت اقتصاد و امور دارائی نیز عنوان کرد: این باشگاه‌ها به این وزارت واگذار شده و سازمان خصوصی‌سازی در مورد واگذاری این باشگاه‌ها به بخش خصوصی تصمیم نهایی را می‌گیرد.

معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در مورد قراردادهای بازیکنان فوتبال نیز گفت: وزارت ورزش و جوانان در مورد مبلغ قراردادها نظر نمی‌دهد چرا که تجربه این را نشان داده که این کار به صلاح نیست.

وی تصریح کرد: در مورد سقف هزینه باشگاه‌ها نظارت دارد که این مورد هم برآمده از نظر سازمان لیگ بوده که هزینه باشگاه‌ها تعیین می‌شود و بازرسان نیز به این هزینه‌ها نظارت می‌کنند.

خادم افزود: اگر سقف هزینه باشگاه‌ها 15 میلیارد در نظر گرفته شده، باشگاه‌ها به اختیار خود می‌توانند به بازیکنی بیشتر و به دیگری مبلغ کم‌تری پرداخت کنند.

وی به وضعیت باشگاه پرسپولیس اشاره و ابراز کرد: حمید استیلی از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا داده است و هیئت مدیره نیز در مورد وضعیت باشگاه تشکیل جلسه می‌دهد.

معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه مدیریت جدید وزارت ورزش و جوانان تاکنون ریالی در فوتبال هزینه نکرده است، خاطرنشان کرد: مدیریت وزارت ورزش و جوانان در دوره جدید ریالی برای فوتبال هزینه نکرده ‌ و در آینده هم این چنین هزینه‌ای انجام نمی‌شود.

وی در پروژه‌های نیمه تمام ورزشی نیز گفت: وزارت ورزش و جوانان 10 درصد از بودجه مورد نیاز این پروژه‌ها را در اختیار دارد و قصد دارد تعدادی از این پروژه‌ها را به بخش خصوصی واگذار کند.

خادم اظهار کرد: مدیران کل ورزش و جوانان در استان‌ها نیز باید بخش خصوصی را برای سرمایه گذاری تشویق کنند چرا که بخش خصوصی می‌تواند یک فرصت تلقی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)