پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته استیناف گفت: پرونده پیام صادقیان مبنی بر بخشش دوران باقیمانده محرومیتش ظرف یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد.

علیرضا صالحی در خصوص اینکه پرونده تجدیدنظر پیام صادقیان به کمیته استیناف رسیده یا خیر گفت: این پرونده شب گذشته به دست ما رسید و ما جلسه خود را برگزار کرده بودیم حالا برای تصمیم‌گیری در این باره تا یکی دو روز آینده جلسه‌ای خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: لیگ 11 مهرماه تعطیل خواهد شد و طبیعتا هر تصمیمی که ما بخواهیم در این زمینه بگیریم که چه پیام صادقیان را ببخشیم یا تجدیدنظر را نپذیریم، بعد از این تاریخ فایده‌ای ندارد. طبق رایی که از قبل صادر شده بود محرومیت پیام صادقیان 23 مهرماه پایان می‌رسد، پس با توجه به زمان تعطیلی لیگ برتر، رسیدگی ما به این مسئله پس از تاریخ 11 مهرماه بی‌فایده خواهد بود،‌به همین دلیل ما در این زمینه جلسه‌ای را تا یکی دو روز آینده برگزار خواهیم کرد.

صالحی در مورد اینکه آیا حکم تعلیق این بازیکن بررسی خواهد شد، گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست بخشش کرده‌اند که قرار است ما در این زمینه بررسی کنیم.

وی در مورد پرونده مهرداد اولادی تصریح کرد: روز گذشته به این پرونده رسیدگی کردیم. او مطالبه 450 میلیونی از پرسپولیس داشت که حکم آن را صادر کردیم و پس از روال قانونی این موضوع اعلام خواهد شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)