پرسپولیس نیوز : مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: اگر نامه‌ای از نظام وطیفه موجود باشد، رونوشت آن دست من بوده و نامه اصلی در اختیار بهروان است.

مصطفی شهبازی  در واکنش به اینکه بهروان اعلام کرده نامه مجوز بازی سروش سعیدی به وی در کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ داده شده و این کمیته هم طبق این نامه مجوز بازی این بازیکن را صادر کرده است، اظهار داشت: بهروان خودش مصاحبه کرده و خودش هم باید پاسخگو باشد. اگر نامه‌ای هم باشد رونوشت آن دست من است و نامه اصلی در اختیار بهروان است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نامه مذکور را خودش رؤیت کرده یا خیر، عنوان کرد: این نامه‌ها به کمیته مسابقات می‌آید، اگر نامه‌ای به دست ما برسد ما خودمان مستقیماً به آن پاسخ می‌دهیم. اگر نظام وظیفه بخواهد، سوابق این نامه را می‌توانیم بدهیم.

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره آخرین وضعیت وحید طالب‌لو گفت: در آیین نامه نقل‌وانتقالات فیفا آمده که به هیچ‌وجه در طول یک فصل فوتبالی قراردادها یک‌طرفه فسخ نمی‌شود مگر اینکه دلایل موجهی وجود داشته باشد. این دلایل موجه را هم کمیته انضباطی تشخیص می‌دهد.

شهبازی در خصوص اینکه آیا امکان دارد فصل نقل‌وانتقالات تمدید شود، خاطرنشان کرد: طبق آیین‌نامه فیفا زمان نقل‌وانتقالات در نیم‌فصل حداکثر 4 هفته است که این زمان برای لیگ ما 28 روز بوده است، به این ترتیب اگر برای تمدید فصل نقل‌وانتقلات متقاضی زیاد باشد حداکثر می‌توانیم 2 روز این زمان را تمدید کنیم.

 

 

همچنین رئیس سازمان لیگ گفت: مهرداد پولادی اگر به ایران بیاید نظام‌وظیفه و ستاد کل نیروهای مسلح با دید مثبت در مورد او تصمیم‌‌گیری می‌کنند.
 

مهدی تاج   در مورد بحث سروش سعیدی و حضور او در فولاد که بهروان اعلام کرده بود با نامه نظام‌وظیفه این بازیکن در فولاد بازی کرده اما سردار کمالی گفته که چنین نامه‌ای در کار نیست گفت: سازمان لیگ کلیه امور مربوط به خودش را به بهترین شکل انجام می‌دهد و قوانین را هم کاملا رعایت می‌کند. سروش سعیدی هم منعی برای حضور در مسابقات لیگ برتر نداشت و ندارد و ممکن است در آینده منعی پیدا کند. من با سردار کمالی در این مورد صحبت کردم و او در جریان امر قرار گرفت.

رئیس سازمان لیگ در مورد وضعیت ملی‌پوشان سرباز مثل مهرداد پولادی و حضورش در تیم ملی گفت: اگر مهرداد پولادی به ایران بیاید نوع مسئله فرق می‌کند و سازمان نظام وظیفه و ستاد کل نیروهای مسلح با دید مثبت در مورد او تصمیم‌گیری می‌کنند و شرایط ملی‌پوشان سرباز هم فرق خواهد کرد البته این به معنای حل شدن موضوع نیست بلکه مسئله به شکل مثبتی از سوی نظام وظیفه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)