پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس مذاکرات با برانکو ایوانکویچ را تایید کرد و از تمایل این مربی برای حضور در پرسپولیس خبر داد.

 محمد حسن نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس از اعلام آمادگی برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس خبر داد.

وی در صحبت‌هایی در برنامه 90 اظهار داشت: برانکو ایوانکوویچ برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است و ماهم برای حضور ایشان در پرسپولیس اعلام آمادگی کردیم.

نژاد فلاح درباره گزینه‌های پرسپولیس گفت: درخشان قطعاً گزینه اول پرسپولیس است و برانکو گزینه دوم و افشین قطبی گزینه سوم پرسپولیس است.

وی گفت: باور ما این است که درخشان کارش را در پرسپولیس ادامه دهد و اگر تصمیمی گرفته شود باید در جلسات بعدی باشد. ما کار مطالعاتی خودمان را انجام داده‌این و کار مذاکره هم انجام شده و درخشان هم در جریان مذاکرات ما قرار دارد!
 

 

مشروح پرسش و پاسخ با نژادفلاح به این شرح بود:

* عنوان شما بالاخره چیه؟ مدیرعامل آینده، سرپرست، قائم مقام باشگاه؟
خود منم ماندم باید چه عنوانی باشد؟

* فکر نمی کنید رکورد 7 مدیرعامل در یک سال میتونه برای پرسپولیس ضربه زننده باشه؟
کاملا با شما هم نظرم و همین تغییرات باعث میشه نتایج در شان باشگاه پرسپولیس نباشه. با توجه به اینکه مشکل برای این بنده خدا(سیاسی) پیش آمده و امکان استعفا ندارد، بنده به عنوان قائم مقام با اختیارات مدیرعامل کار می کنم.

* امکان نداشت ایشان را اخراج کرد؟
این کار خیلی اخلاقی نیست. البته من از امروز به باشگاه آمدم و باید این سوال را از کسان دیگر بپرسید.

* می گویند شما از دیروز با برانکو و افشین قطبی مذاکره کردید.امروز با درخشان جلسه داشتید، تکلیف درخشان چه شد؟
من ضمن تقدیر از تلاش های ارزشمند آقای درخشان به عنوان پیشکسوت باشگاه باید بگویم ایشان امروز آمدند و گزارش مفصلی به من دادند. ایشان وضعیت باشگاه و تیم را می دانند و به حواشی باشگاه استحضار دارند. امشب با هیئت مدیره هم جلسه داشتیم و این بحث هم مطرح شد و باور ما این است آقای درخشان کارشان را ادامه بدهند و اگر قرار باشد ایشان عوض شود در جلسات بعدی هیئت مدیره مطرح شود. ما کار مطالعاتی درباره مربیان جدید را انجام دادیم. مذاکره هم انجام شده. من به خود آقای درخشان هم اطلاع دادم و می داند انجام شده.

* نامطمئن شدن جایگاه سرمربی کار را برایش سخت نمی کند؟ تکلیفش معلوم شود بهتر نیست؟
کاملا حق با شما و آقای درخشان است اما یک وقت یک تصمیمی باید گرفته شود و وقتی در نیم فصل هستیم
تصمیم نهایی قطعا تیم سرمربی دارد و چنین تبعاتی هم دارد اما تصمیم نهایی را قرار شد اعضای هیئت مدیره بگیرند.

* مذاکره با برانکودر چه مرحله ای است؟
ایشان اعلام آمادگی کرده اند و ما هم اعلام آمادگی کرده اند.

* یعنی تا الان سرکار هستیم دیگر(با خنده)؟
ما نیازمند مصوبه هئیت مدیره و اظهار نظر کمیته فنی هستیم. آقای کاشانی فرمودند ما کمیته فنی داریم و کمیته فعال است که البته من هم نمی دانستم وجود دارد.

* چه زمانی تکلیف معلوم می شود؟ پنجشنبه در بازی صبا چه کسی روی نیمکت تیم می نشیند؟
حتما آقای درخشان روی نیمکت خواهد بود.

* هفته بعد چطور ؟
امیدواریم تا آن زمان اعضای هیئت مدیره به تصمیمی برسند که منافع باشگاه در  آن دیده شود. در پایان می خواستم سه مطلب به اختصار عرض کنم. از اعتماد اعضای هیئت مدیره، دکتر گودرزی و دکتر خادم قدردانی می کنم. دومین نکته خود شما آقای فردوسی پور هستید . باشگاه بزرگ پرسپولیس امروز دچار بحران شده و خواهش می کنم از شما و اصحاب رسانه کمک کنید از بحران خارج شویم. سومی صحبت با خانواده بزرگ پرسپولیس و هواداران. من می فهمم اصلا شرایط مطلوبی نبوده و موجب نگرانی و ناراحتی شده ایم و شور و امید و نشاط را از هواداران دور کردیم، از آنها می خواهم از کادرفنی و بازیکنان و باشگاه حمایت کنند، امیدواریم بتوانیم باشگاه پرسپولیس را به روزهای اوج برگردانیم.

* اعضای هئیت مدیره شما را انتخاب کردند یا وزارت ورزش راسا اقدام کرد؟
هیئت مدیره انتخاب کردند.

* اما 5 روز پیش مدیریت شما اعلام شد، جلسه امروز فرمالیته نبود؟
من معتقدم مدیرعامل باید از حمایت صددرصدی هیئت مدیره برخوردار باشد و در هیئت مدیره ما هم این اتفاق افتاد. پیش از این در جلسات هیئت مدیره در غیاب من این پیشنهاد مطرح شده بود و بنده به هیئت مدیره معرفی شدم و در جلسه امروز درحضور خودم این تصمیم اعلام شد.

* بالاخره در بازی آسیای چه کسی روی نیمکت خواهد بود؟
ما هنوز تصمیم نهایی نگرفتیم و مذاکرات انجام شده اما قرارداد امضا نشده و اگر توافق شد مربی جدید و اگر نشد با قدرت آقای درخشان در بازی آسیایی مربی ما است.

* افشین قطبی در بین گزینه های شما هست؟
پس از آقای درخشان گزینه دوم ما برانکو است و گزینه سوم آقای قطبی است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)