پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان خودشان را باور کنند و همدلی داشته باشند در آسیا هم موفق خواهیم شد.

یعقوب فاطمی مقدم در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: برخلاف آنچه بعضی مطرح می‌کنند، قبول ندارم که پرسپولیس از نظر بازیکن موجودی پائینی دارد. موجودی ما اصلا بد نیست. الان کسی نمی‌تواند به تیم اضافه شود. پس باید روی همین بازیکنان کار کنیم. دو مساله وجود دارد؛ یکی اینکه به همین نفرات انگیزه و روحیه بدهیم و هم اینکه همدلی و همبستگی در تیم تقویت شود.

وی ادامه داد: در بازی با پدیده این همدلی بیشتر به چشم آمد. این عامل باعث افزایش کیفیت تیم می‌شود و از بازی‌ها بر می‌آید که حرکت رو به جلوی تیم شروع شده است. ما تیم خوبی داریم و بازیکنان و کادر فنی باید این را باور کنند. دلیلی ندارد که بخواهیم حتی برابر حریفان آسیایی کم بیاوریم. کار سخت است ولی این تیم از عهده این کار بر می‌آید.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: در شرایط فعلی که شایعات درباره تغییرات کادر فنی هم زیاد شده است، مهمترین مساله این است که حمید درخشان تمرکز خودش را حفظ کند. او نباید اخبار و شایعات را دنبال کند و افکار بازیکنان هم نباید بر هم بریزد. واقعیت همین تیم پرسپولیس باخت‌های پیاپی نیست. پرسپولیس در اکثر آن دیدارها نمایش بهتری داشت. در همان بازی با ملوان اگر محمد نوری را داشتیم با تجربه‌ای که داشت ملوان را هم می‌بردیم.

فاطمی مقدم درباره تغییرات مدیریتی در پرسپولیس خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته تغییرات پرسپولیس زیاد بوده است و امیدواریم اینبار شرایط عوض شود تا مدیریت بتواند کار انجام دهد. آقای محمد حسین نژاد فلاح با توجه به سال‌ها حضور در هیأت مدیره، با مسائل باشگاه و تیم آشنایی دارد. فضای ورزش را هم به خوبی می‌شناسد. البته هر کس که در این باشگاه حضور پیدا می‌کند باید حامی مالی داشته باشد. در نهایت امیدواریم روزی شرایط مناسبی پیش بیاید که این باشگاه بتواند خصوصی شود و بزرگان پرسپولیس بتوانند در اداره امور باشگاه و تیم مشارکت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)