پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم امید پرسپولیس گفت: من صحبت‌های میردورقی را خواندم اما جواب او را نمی‌دهم و او را می‌بخشم.

جمشید شاه‌محمدی در خصوص مسائلی که در مورد حضور میردورقی در پرسپولیس مطرح شده و مصاحبه این بازیکن اظهار داشت: در چند روز اخیر حرف و حدیث‌ها در این زمینه زیاد بوده است. اصل قضیه مربوط به سوءتفاهم‌ها می‌شود. گلایه اصلی من از باشگاه پرسپولیس بود. زیرا این تیم سرمایه‌های خوبی در رده پایه دارد اما خیلی راحت از کنار آنها می‌گذرد و بازیکن از بیرون جذب می‌کند.

وی ادامه داد: همین بازیکن وقتی از پرسپولیس می‌رود به سن بزرگسال که می‌رسد بار دیگر پرسپولیس مجبور می‌شود به مبلغ بالایی او را جذب کند. اصل ناراحت یمن از این مسئله بود وگرنه میردورقی زمانی که در پیکان بود در اوایل از نظر فنی خوب بود اما پس از مصدومیتش کمی با مشکل روبرو شد.

سرمربی تیم امید پرسپولیس یادآور شد: من به هیچ عنوان نگفته‌ام که میردورقی با زد و بند و یا خدایی ناکرده راه‌های نادرست به این تیم آمده است بلکه برداشت‌های بدی از صحبت من شده بود. خودم قدیمی پرسپولیس هستم. اگر از واژه سمبه او پر زور بوده استفاده کردم منظورم این نبوده که با زد و بند و مسائل نامتعارف به پرسپولیس آمده منظورم این بوده که در فوتبال دنیا عرف است که بازیکنان و مربیان با مدیر برنامه‌های خوبی کار می‌کنند و آنها هم تلاش می‌کنند که بازیکنان و مربیان را به بهترین تیم‌ها و با بهترین مبالغ ببرند.

شاه‌محمدی افزود: این مسئله هیچ ایرادی ندارد و مورد تایید فیفا هم هست. من قصد اتهام زدن به شخصی را نداشتم. همه فرهاد کاظمی را می‌شناسند. او زیر بار سفارش نمی‌رود. سال گذشته هم با اصغر ملکیان کار می‌کردم. عملکرد او بسیار خوب بوده است و دیدم که کار بلد است.

وی تصریح کرد: در چند روز گذشته مصاحبه‌هایی علیه من صورت گرفت و این بازیکن موضع‌گیری کرده بود که من نمی‌خواهم جواب او را بدهم. من نه تهمت و نه افترایی زدم اما صحبت‌های او هم تهمت بود و هم نادرست و ادبیات خوبی هم نداشت اما او را می‌بخشم. امیدوارم از این به بعد فوتبال خوبی را دنبال کند و بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. از حرف‌های او می‌گذرم و بار دیگر تاکید می‌کنم که قصد تهمت نداشتم. امیدوارم که شخصی هم از صحبت‌های من دلخور نشده باشد زیرا حرف‌های غیرفوتبالی و غیرمتعارف به کسی نسبت ندادم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)