مرجع خبری پرسپولیس : ميثم بائو اين‌بار هم در ليست 18 نفره پرسپوليس جاي نگرفت. اما اين‌بار كمردرد شديد در روز پنجشنبه باعث اين موضوع شد.خيلي از خبرنگاران حاضر در تمرين مدعي شدند كه اين‌ هافبك مازندراني به كمردرد تمارض كرده تا راهي شيراز نشود. بائو به اين ابهامات پاسخ مي‌دهد.


اين‌بار هم كه از ليست كنار گذاشته شدي.
بله. متأسفانه صبح روز پنجشنبه كمردرد شديدي داشتم. حتي به سختي راه مي‌رفتم. اما در محل تمرين حاضر شدم. فريد زرينه هم كاملا مرا مورد معاينه قرارداد و اين موضوع را به علي دايي منتقل كرد.


يعني اگر اين درد ناخواسته گريبانگيرت نمي‌شد به شيراز مي‌رفتي؟
بله. فكر مي‌كنم در ليست 18 نفره بودم. اما بدشانسي مانع از حضورم در ليست شد.


برخي از خبرنگاران مدعي بودند ميثم بائو وقتي متوجه شد در ليست 18نفره نيست تمارض كرده است.


اين حرف و حديث‌هايي كه براي من درست مي‌كنند، متعلق به امروز و ديروز نيست. از ابتداي فصل تا به حال سعي داشته‌اند برايم مشكل ايجاد كنند. كادرپزشكي، فريد زرينه و آقاي دايي حي و حاضر. آنهايي كه چنين حرف و حديث‌هايي را ايجاد مي‌كنند، وجدان داشته باشند و بروند از آنها بپرسند كه ميثم بائو درد داشت يا تمارض مي‌كرد.


حالا وضعيت‌ات چطور است.
از ناحيه لگن احساس درد شديدي مي‌كردم. اما شكر خدا بهترم. امروز هم در تمرين حاضر مي‌شوم و با بچه‌ها تمرين مي‌كنم.  پرسپوليس روند رو به صعودش را حفظ كرد و در شيراز هم به پيروزي رسيد.خدا را شكر. از زماني كه علي دايي به پرسپوليس آمده ما فقط يكبار شكست را تجربه كرديم و از آن به بعد روند رو به صعودمان آغاز شد مطمئن باشيد با رفاقت و يكدلي كه در ميان بچه‌ها ايجاد شده اين روند را ادامه خواهيم داد.


اين روزها شايعه شده كه ميثم بائو در پايان فصل از پرسپوليس جدا خواهد شد.
من قراردادم يكساله است و طبق قرارداد مي‌توانم در پايان فصل از پرسپوليس جدا شوم. اما فعلاً‌ چنين تصميمي ندارم. مطمئن باشيد اگر علي دايي بخواهد افتخار مي‌كنم كه يكسال ديگر در پرسپوليس بازي كنم. حضور در پرسپوليس افتخار هر بازيكني است و من هم رفته‌رفته با شرايط تيم آشنا شده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)