پرسپولیس نیوز : اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در دوحه قطر بعدازظهر دوشنبه در زمین شماره دو ورزشگاه اختصاصی لخویا برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پس از استراحت به جهت خستگی سفر به قطر، از ساعت 17:30 در لابی هتل حضور یافتند و بعد از صرف عصرانه راهی محل تمرین شدند.

ورزشگاه اختصاصی لخویا دارای چندین زمین چمن است که تیم اصلی لخویا به طور همزمان در زمین شماره یک در حال تمرین بود. سرخپوشان نیز پس از حضور در رختکن و آماده شدن، راهی زمین شماره دو ورزشگاه لخویا شدند.

برانکو ایوانکوویچ اولین نفری بود که وارد زمین شد و موانعی را در محوطه‌های مشخص قرار داد و بازیکنان با لباس‌های نارنجی و زیر نور و در هوایی مطبوع با وزش نسیم خنک بهاری آماده تمرین شدند.

بازیکنان ابتدا در میانه میدان و دور دایره وسط زمین به انجام حرکات کششی و نرمشی پرداختند و پس از آن به گوشه‌ای از زمین رفته و دوهای کوتاه و سرعتی را زیر نظر مربی بدنساز تیم انجام دادند که طی آن پانادیچ و کریم باقری پا به پای بازیکنان تمرین کردند.

پس از آن بازیکنان در محوطه‌های مشخص شده و زیر نظر کادر فنی به مرور تاکتیک‌های مورد نظر پرداخته و با تمرکز بالا دستورات کادر  فنی را اجرا می‌کردند.

در این بخش از تمرین، دروازه‌بانان زیر نظر مربی خود به تمرینات ویژه و اختصاصی پرداختند. سوشا، همامی و قدیمی‌پور، سه دروازه‌بان پرسپولیس در ضلع شمالی زمین به توپ‌گیری پرداختند.

در ادامه، بار دیگر بازیکنان به کناره زمین رفته و دوهای سرعتی و عبور از موانع را در دستور کار قرار دادند.

محمود خوردبین سرپرست تیم، پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای تیم و امیرعلی حسینی مسوول روابط بین‌الملل باشگاه در کنار زمین امور مربوط به تیم را با مسوولان باشگاه لخویا هماهنگ می‌کردند.

همچنین آنالیزور تیم، کادر پزشکی و کادر تدارکات نیز سرویس‌های لازم را برای بازیکنان و تیم در نظر داشتند و تلاش می‌کردند بازیکنان با آمادگی کامل در تمرینات شرکت کنند.

در ادامه تمرین، بازیکنان با لباس‌ها و کاورهای سه رنگ در زمین حاضر شدند و در این بخش دروازه‌بانان نیز از سوی برانکو دعوت به تمرینات گروهی و تاکتیکی شدند.

کادر فنی بازیکنان را به چهار گروه تقسیم کرد و آنها در نیمی از زمین به سانتر و گلزنی پرداختند.

کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس به یاد روزهای جوانی و اوج خود در کلیه مراحل تمرینات سرخپوشان حضور فعالی داشت.

فوتبال تحت فشار در یک سوم زمین با سوت‌های متوالی و یادآوری نکات لازم از سوی برانکو همراه شد.

حضور هواداران و دوستداران پرسپولیس و هموطنان ایرانی نیز در تمرین امروز جالب توجه بود.

همچنین کمیته مشوقین پرسپولیس برای حضور گسترده هواداران ایرانی در ورزشگاه لخویا در دیدار روز چهارشنبه با اهدای بسته‌هایی شامل پرچم ایران و پرسپولیس آنها را تشویق به حضور در ورزشگاه کردند.

تیم‌های پایه لخویا در زمین همجوار زمین تمرین سرخپوشان تمرینات پیشرفته‌ای را انجام می‌دادند و با استفاده از دستگاه‌های مجهز کار می‌کردند.

مسوولان عالی‌رتبه و مدیران باشگاه لخویا در محل تمرین پرسپولیس حضور یافتند و با محمود خوردبین و دیگر مسوولان تیم پرسپولیس دیدار و گفتگو کردند.

نکته قابل توجه دیگر این بود که محل تمرین امروز سرخپوشان یکی از زمین‌های تمرینی است که در اختیار باشگاه الریان قطر قرار دارد و آنها از این زمین هم برای تمرینات خود استفاده می‌کنند.

حضور محسن بنگر در تمرینات امروز و در کنار کریم باقری بسیار جذاب می‌نمود به طوری که این دو با هدایت تیم خود، تلاش مضاعفی را به دیگر نفرات منتقل می‌کردند.

سرد کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آخرین بخش تمرین دوشنبه سرخپوشان در دوحه بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از دیدار برابر لخویا قطر فردا سه‌شنبه در زمین اصلی مسابقه و در ساعت زمان بازی برگزار می‌کند.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و لخویا از هفته پنجم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2015 از ساعت 20 در ورزشگاه اختصاصی لخویا برگزار خواهد شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)