پرسپولیس نیوز : رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: من می خواهم استراحت کنم و سکوت را در پیش می گیرم و اگر هم تا الان مصاحبه ای انجام دادم چون خودم را مسئول می دانستم.

عبدالله پوری حسینی در رابطه با انتقادهایی که از بی نتیجه بودن 4 مزایده سرخابی ها می شود، اظهار داشت: مزایده های اول و دوم که اصلا شرکت کننده نداشت اما ما سعی کردیم با تسهیل کردن یکسری از شرایط و مثلا برداشتن اجبار واگذاری سهام به پیشکسوتان، شرکت کننده های بیشتری را در مزایده داشته باشیم. دیدید که در مزایده سوم و چهارم با تسهیل شرایط متقاضیان هم جلو آمدند اما با نظر هیات واگذاری متاسفانه مزایده برنده ای نداشت.

وی افزود: بارها و بارها دلایلی که باعث شد این متقاضیان از سوی هیات واگذاری رد شوند، اعلام شد. هیات واگذاری از وزرای محترم تشکیل می شود که قطعا صلاح این 2 باشگاه را می دانند و طبق قانون برخورد می کنند.

رئیس سازمان خصوصی سازی در واکنش به اظهارات عابدینی که اعلام کرده استیل آذین از سازمان خصوصی سازی شکایت می کند، تصریح کرد: من نمی دانم دلیل این آقایان برای شکایت چیست و فعلا هیچ نظری هم در این باره ندارم. هر کسی در این مملکت می تواند از دیگری شکایت کند اما اینکه حق با چه کسی است را مراجع قضایی مشخص می کنند. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که ما خیلی شفاف و در راستای قانون کارمان را پیش برده ایم. حالا دوستان در شرکت استیل آذین هم می توانند شکایت کنند تا ابهاماتشان رفع شود.

وی درباره اینکه از مصاحبه های زیاد مسئولان سازمان خصوصی سازی انتقاد می شود، گفت: اتفاقا خودم هم از توضیح دادن درباره شرایط این 2 باشگاه خسته شدم و فعلا هم که قرار نیست مزایده ای برگزار شود. پس بهتر است من سکوت کنم و آنهایی که ادعا می کردند می توانند راه بهتری برای ادامه راه استقلال و پرسپولیس پیدا کنند، صحبتهایشان را انجام دهند. من می خواهم استراحت کنم و سکوت را در پیش می گیرم و اگر هم تا الان مصاحبه ای انجام دادم چون خودم را مسئول می دانستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)