پرسپولیس نیوز : مالکیت باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی نرسید و گروه های مختلف حالا برای در اختیار گرفتن مدیریت دولتی این باشگاه رقابت را آغاز کرده اند.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ اخباری که روز گذشته از یکی از گروه ها به گوش رسید مبنی بر مدیرعاملی خادم با اسپانسری سیاسی رئیس سابق و زندانی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بود.

 

اما امیر عابدینی شخص دیگری که مذاکرات برای مدیریت پرسپولیس را پس می برد با رد این خبر در صفحه خودش گفت: همه آنچه امروز در مورد اسپانسر و هئيت مديره و مدير عاملى خادم شنيده يا خوانده ايد شايعه اى بيش نيست. آنچه كه تا روز سه شنبه بعد از مجمع فدراسيون فوتبال در مورد باشگاه شما اعلام مي گردد قاعدتاً راضى كننده خواهد بود.

وی ادامه داد: محمود خوردبين و كريم آقا در مورد ماندن و رفتن بازيكنان با هماهنگى برانكو اقدامات لازم را انجام مي دهند. ليست بازيكنان جديد نيز با هماهنگى اين عزيزان وبرانكو مشخص و در دستور كارشان قرار دارد.

 

عابدینی در پایان درباره وضعیت خودش هم گفت: بنده وعلى آقا در جريان هستيم. جلسات خوبى انجام شده و اميدواريم نتيجه بگيريم. بحث من و اون نيست مهم پرسپوليس با قدرت و مدعى و هوادار پسند است. بدون هوادار پيشكسوت و خادمان بى ادعا پرسپوليس آرمانى نخواهيم داشت. همه در كنار هم براى سربلندى عشقمان تلاش خواهيم كرد بدون سهم خواهى.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)