پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت:به خادم گفتم آینده بسیار بدی را برای پرسپولیس می بینم اما متاسفانه آن روز کسی به حرف من توجه نکرد.

ابراهیم آشتیانی درباره اتفاقات رخ داده در باشگاه پرسپولیس در فصل اخیر اظهار داشت: من سال گذشته در جلسه ای که تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس حضور داشتند به خادم گفتم با این رویه تیم موفق نمی شود اما ا. از حرف من ناراحت شد.بعدها کسانی را به پرسپولیس آوردند که هیچ سابقه ورزشی نداشتند. البته من به همه آنها احترام می گذارم اما نمی توان امور یک شرکت یا اداره کارخانه تخصصی را به افرادی داد که در آن رشته تخصص ندارند. من به خادم گفتم آینده بسیار بدی را برای پرسپولیس می بینم اما متاسفانه آن روز کسی به حرف من توجه نکرد.

وی ادامه داد: بازیکنان قبلی پرسپولیس از خیلی موقعیت ها گذشتند تا این تیم افتخارات بسیاری را کسب کرده و هواداران بی شماری را جذب کند اما متاسفانه امروز حتی از آن پیشکسوتان نظرخواهی هم نمی کنند. پرسپولیس هواداران زیادی را از دست داده و آنها با تیم خود قهر کرده اند. احساس من این است که انگار بچه هایمان را از دست داده ایم. هوادار پرسپولیس دوست ندارد تیمش را یک تیم معمولی ببیند.

آشتیانی در پایان خاطرنشان کرد: وزارت ورزش باید ببیند و بداند چه کسانی برای این تیم زحمت کشیدند و این تیم را به اینجا رساندند تا از آنها مشورت بخواهد. اگر شرایط به همین منوال پیش برود من آینده چندان روشنی را برای پرسپولیس متصور نمی بینم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)