پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تا وقتی پول نباشد و حمایتی صورت نگیرد کاپلو هم بیاید هیچ فرقی نمی کند.

مهرداد میناوند درباره وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: من پیش از این گفته بودم که بحث واگذاری انجام نمی شود. در حال حاضر مردم از هر کسی بهتر می توانند قضاوت کنند. انگار هیچ دلسوزی برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیست و ظاهرا این دو باشگاه مانند بچه سرراهی هستند. در حالی که می بینیم بعضی تیم های کم تماشاگر بیشتر از این تیم مورد حمایت قرار می گیرند. فقط زمانی که کار دارند اطراف تیم می آیند تا خودی نشان دهند.

وی درباره برانکو خاطرنشان کرد: برانکو در حال حاضر به کشورش رفته و آنطور که من شنیدم مطالباتش را می خواهد. پرسپولیس در مهمترین روزهای پیش فصل خود یعنی فصل نقل و انتقالات زمان را به راحتی از دست می دهد. چشم روی هم بگذاریم نقل و انتقالات تمام می شود و باز پرسپولیس نمی تواند بازیکنان مد نظر سرمربی اش را جذب کند. انگار این سناریو را از قبل برای این باشگاه نوشته اند. من واقعا نمی دانم چه باید بگویم. شخص محترمی مانند نژادفلاح را آورده اند و او را جلو انداخته اند.

میناوند درباره انتخاب هیات مدیره جدید یا مدیرعامل احتمالی بیان داشت: همه پرسپولیسی ها به این رفت و آمدها عادت کرده اند. تا وقتی پول نباشد و حمایتی صورت نگیرد کاپلو هم بیاید هیچ فرقی نمی کند. من واقعا نمی دانم چرا وقتی بحث واگذاری به بخش خصوصی منتفی شد این تیم را به افرادی که عاشقش هستند مانند حسین هدایتی اجاره ندادند؟ من، سجادی را فردی ورزشی می دانم و فقط انتظار دارم هر چه سریعتر به وضعیت پرسپولیس سر و سامان دهند و این تیم صاحب پیدا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)