پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در جریان پرداخت پول برانکو ایوانکوویچ نیست، گفت: همین الان هم وقت از دست رفته و برای شروع کار دیر است.

محمود خوردبین، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس و پرداخت پول برانکو ایوانکوویچ، اظهار کرد: من در جریان این موضوع نیستم و باید از نژادفلاح سئوال کنید. اطلاعات من هم اندازه شماست! طبق برنامه قرار بود برانکو بیست و هشتم خرداد به ایران بیاید.

وی درباره زمان شروع تمرین پرسپولیس، تاکید کرد: اگر برانکو جمعه بیاید، فکر می‌کنم تمرینات اول تیرماه استارت بخورد.

سرپرست پرسپولیس درباره جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد بازیکنان پیشین، تصریح کرد: من هیچ چیزی نمی‌دانم! ما هیچ کاری نکرده‌ایم؛ اگر هم اقدامی شده آقای نژادفلاح انجام داده نه ما.

خوردبین همچنین در خصوص اینکه امیر عابدینی از وی خواسته بود با بازیکنان پرسپولیس مذاکره کند، گفت: عابدینی به عنوان بزرگ فوتبال ایران و با توجه به علاقه‌ای که به پرسپولیس دارد از من خواست که به بازیکنان بگویم خیالشان راحت باشد و جایی نروند. صحبت او در حد سفارش بود. من هم به بازیکنانی که زنگ می‌زدند می‌گفتم که نگران نباشند.

وی با تاکید بر اینکه پرسپولیس زمان را از دست داده است، گفت: همین الان هم دیر شده است. باید زودتر کارهای جذب بازیکنان انجام شود تا تمرینات را با نفرات کامل آغاز کنیم.

سرپرست پرسپولیس در پایان تصریح کرد: در صورتی فصل آینده موفق می‌شویم که خوب یارگیری کنیم و با تامین منابع مالی، به اردوهای خوبی برویم. در اینصورت می‌توانیم امیدوار باشیم. این کارها باید زودتر صورت بگیرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)