پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: من خودم پرسپولیسی‌ هستم و همه هدف ما این است که دل هواداران را شاد کنیم.

علی اکبر طاهری ، در خصوص حضورش به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: من خودم پرسپولیسی و مخلص هواداران این تیم هستم. ما آمده‌ایم تا کاری کنیم که دل هواداران شاد شود.

وی ادامه داد: البته الان نمی‌توانم درباره شرایط باشگاه حرف بزنم چراکه تازه به باشگاه آمدیم و باید بعد از بررسی بتوانم در خصوص شرایط پرسپولیس حرف بزنم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه اهداف هیات مدیره جدید این باشگاه چیست؟ اظهار داشت: به هر حال می‌دانید که پرسپولیس الان باشگاه نیست و همه چیز در فوتبال خلاصه شده اما برای درست کردن یک تیم قوی ما کار داریم اما ما به جدیت به دنبال شاد کردن دل هواداران هستیم و باور کنید حرف‌های من شعار نیست چراکه به دنبال فلان پست یا مقام نیستم و همه مرا می‌شناسند که چطور کار می‌کنم.

طاهری در خصوص اینکه بحث کمک مالی و جذب اسپانسر برای باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به کجا رسیده اظهار داشت: وزارت ورزش قانوناً نمی‌تواند به پرسپولیس کمک مالی کند اما بحث جذب اسپانسر وظیفه هیات مدیره است و باید با تبلیغات و کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم برای پرسپولیس درآمدزایی کنیم و تا جایی که می‌توانیم باید برای انجام شدن کارها پول دربیاوریم.

وی در پایان درباره اینکه گفته می‌شود بانک گردشگری قرار است به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس انتخاب شود تصریح کرد: در این خصوص چیزی نشنیدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)