پرسپولیس نیوز : مشاور پیشین سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس  معتقد است از میان اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه، علی‌اکبر طاهری بهترین گزینه برای مدیرعاملی است.

مصطفی قنبرپور در مورد انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اعضای هیات مدیره افرادی فوتبالی و خوشنام هستند که حضورشان می‌تواند برای باشگاه پرسپولیس مفید باشد.

وی در خصوص اینکه در این شرایط چه کسی بهتر است به عنوان مدیرعامل انتخاب شود؟، تصریح کرد: فکر کنم در میان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، علی‌اکبر طاهری بهترین گزینه برای مدیرعاملی است که امیدوارم این مسئولیت را قبول کرده و یا اعضای هیات مدیره از ایشان بخواهند چنین سمتی را بپذیرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال جوانان ایران ادامه داد: طاهری در مقطع حساس و دشواری در فصل گذشته، به عنوان سرپرست باشگاه توانستند اقدامات به موقعی را انجام داه و ثبات نسبی را در باشگاه حاکم کنند.

وی که در زمان سرپرستی باشگاه توسط طاهری برای مدتی به عنوان مشاور ورزشی باشگاه پرسپولیس انتخاب شده بود، در مورد اینکه آیا ممکن است دوباره به باشگاه باز گردید؟، اظهار کرد: من یک پرسپولیسی هستم و در صورت درخواست آقای طاهری با کمال میل آن را می‌پذیرم.

قنبرپور در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود احتمال دارد با حضور اعضای جدید هیات مدیره، شرایط برای بازگشت حمیدرضا سیاسی به باشگاه فراهم شود، گفت: قطعا حضور ایشان می‌تواند برای پرسپولیس مفید باشد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)