پرسپولیس نیوز : سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس بااشاره به اینکه ازحضورپیشکسوتان دراداره این باشگاه استقبال می کند،افزود:جوان سازی تیم فوتبال پرسپولیس یکی از برنامه های مهم این باشگاه در فصل جدید خواهد بود.

علی اکبر طاهری روز یکشنبه درباره نحوه ساماندهی تیم پرسپولیس با توجه به در پیش بودن لیگ برترگفت:در حال حاضر تمام تمرکز ما و هیات مدیره این باشگاه ساماندهی بازیکنان است.

وی گفت: بدنبال تجدید نظر در ساز و کار این باشگاه در بخش ورزشی و اقتصادی هستیم تا تعریف جامعی از باشگاه داشته باشیم .

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد:براین اساس ما برنامه های کوتاه ومیان مدت خود را برای ساماندهی این باشگاه دنبال می کنیم وهمچنین یکی از برنامه های ما جوان سازی تیم و پرورش نیروهای جوان است، البته این نیز مستلزم سرمایه است که درهیات مدیره در این باره در حال رایزنی هستیم.

طاهری با ذکراین نکته که درباشگاه انفرادی کار نمی کنم، گفت: مبنای تفکر وروش کارم تیمی و بر پایه خرد جمعی است.

وی درباره اینکه رایزنی ها با حامی مالی این باشگاه به کجا رسیده است؟ اظهارداشت: در حال مذاکره هستیم و پس از جمع بندی نهایی اطلاع رسانی می کنیم.

رییس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره تغییرات در کادر فنی این تیم نیزگفت: این باشگاه در فصل قبلی قراردادی را با مربی منعقد کرده و آقای برانکو هم فردی باتجربه و درایت است و ما نیز با وی پیش می رویم و از نظرات وی استفاده و آن را دنبال می کنیم.

طاهری به نقش مهم واثرگذار رسانه هم اشاره کرد وگفت: هواداران جزو سرمایه های اصلی باشگاه هستند و ما به دنبال برقراری ارتباطات بهتر با آنها هستیم و معتقدیم که نباید دل هواداران را شکست و بشدت هم با از این پرهیز کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)