پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز یا فردا به باشگاه می روم تا در خصوص تمدید قراردادم صحبت کنم.

حمید علی عسگر در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات تیم شروع شده اما من فعلا با تیم تمرین نمی کنم چون با باشگاه قرارداد ندارم و قرار است به باشگاه بروم تا در خصوص شرایط خودم صحبت کنم و بعد اگر توافق حاصل شود در تمرینات شرکت خواهم کرد.

وی درباره اینکه آیا جزو بازیکنانی است که باشگاه با او تماس گرفته خاطرنشان کرد: بله، باشگاه با من تماس گرفت تا در تمرینات شرکت کنم اما به خاطر اینکه با باشگاه قرارداد نداشتم از برانکو اجازه خواستم تا اول با باشگاه مذاکره کنم و پس از بستن قرارداد در تمرین شرکت کنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه چه زمانی قرار است به باشگاه برود بیان داشت: قرار است ظرف امروز و فردا به باشگاه بروم تا در خصوص مسائل مختلف با باشگاه صحبت کنم و اگر به توافق برسیم قرارداد خودم را با این تیم تمدید کنم. مطمئنا من پرسپولیس را دوست دارم و با تمام وجودم می خواهم فوتبالم را در این تیم ادامه دهم.

علی عسگر تصریح کرد: متاسفانه شرایط باشگاه فعلا هیچ تغییری نکرده و هنوز مانند هفته قبل است. امیدوارم شرایط امسال پرسپولیس مثل شرایط سال گذشته نباشد تا این تیم بتواند دوباره دل هواداران را شاد کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)