پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس گفت: توافق بین من و باشگاه صورت گرفته و خد ارا شکر می کنم که در پرسپولیس هستم.

 فرشاد احمدزاده در گفت و گو با خبرنگاران پس از توافقش با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من با پرسپولیس قرارداد داشتم و فقط توافق مالی بین ما مانده بود. امروز هم به طاهری گفتم که هر چقدر مبلغ قرارداد را بنویسید، من امضا می کنم که او نوشت و من هم امضا کردم. او بعد از اینکه حرف‌های مرا شنید، متقاعد شد و در نهایت دو طرف به توافق مالی خوبی رسیدیم.

وی درباره ناراحتی روز گذشته خود افزود: دیروز که ناراحت رفتم، به خاطر یکسری مسائل دیگری بود. چیز خاصی نبود. دیروز در نشستی که با مسئولان باشگاه داشتم خیلی مسائل مطرح شد که مرا ناراحت کرد، اما امروز با آقای طاهری جلسه خوبی داشتیم و همه چیز به خوبی و خوشی حل شد. با این شرایط عصر امروز در تمرینات حاضر خواهم شد.

هافبک جدید پرسپولیس درباره شایعه پیشنهاد 800، 900 میلیونی اش تصریح کرد: من اصلا چنین پیشنهادی ندادم و اینها شایعه است. در حال حاضر دوست ندارم به مسائل مالی بپردازم، بلکه امیدوارم بتوانم روزهای خوبی در پرسپولیس داشته باشم و این تیم مجدداً اوج بگیرد و جایگاه قبلی اش باز گردد.

وی همچنین اضافه کرد: یکسری شابعات درباره من پخش شد. توافق بین من و باشگاه صورت گرفته و خدا را شکر می کنم که در پرسپولیس هستم.

 

 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود قراردادش با پرسپولیس در حد بازیکن تیم امید این باشگاه بوده است، گفت: نه این شایعات را بی‌جهت مطرح کردند. من به این حرف‌های بچه‌گانه اهمیت نمی‌دهم، مهم این است که توافق بین طرفین حاصل شد و با انگیزه زیاد در خدمت پرسپولیس خواهم بود.

احمدزاده در پاسخ به این سوال که بازیکن دیگری هم از تراکتورسازی به پرسپولیس می آید، گفت: من مدیرعامل نیستم و از این موضوع خبر ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)