پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:طی صحبتی که با طاهری داشتم قرار شد به زودی مشکلاتم برطرف شود.

مهرداد کفشگری در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: شرایط تمرینات خیلی خوب است. همه بچه ها تلاش خود را انجام می دهند تا با بهترین شرایط تمرینات را به انجام برسانند. در حال حاضر تمرینات پرفشاری را انجام می دهیم و شدت تمرینات هر روز بیشتر می شود. امیدوارم در نهایت با شروع رقابت های لیگ از آماده صددرصدی برخوردار شویم.  تمرین کردن با تی هومیر خیلی جذاب است و تنوع تمرینات او بسیار بالاست.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در این باره که آیا سرخپوشان امسال در نقل و انتقالات خوب یارگیری کردند یا خیر خاطرنشان کرد: امسال ما بازیکنان خوبی را جذب کردیم و همچنین اکثر بازیکنان مد نظر برانکو هم قرارداد خودشان را با پرسپولیس تمدید کردند. امیدوارم با شروع رقابت ها بازیکنان به هماهنگی صددرصد برسند تا امسال بتوانند تیم یکدست و قدرتمندی را روانه مسابقات کنیم.

وی همچنین اضافه کرد: برانکو مربی بزرگ و باتجربه ای است و مطمئنا نقشه های زیادی را برای لیگ خواهد داشت. دوست داشتیم محمد نوری هم در کنار ما بماند اما این اتفاق نیفتد. نوری هر جا هست برایش آرزوی موفقیت می کنم.

کفشگری در خصوص اینکه مشکلات مالی اش با باشگاه حل شده یا خیر تصریح کرد: بله، طی صحبتی که با طاهری داشتم قرار شد به زودی مشکلاتم برطرف شود و تنها بحث مالیاتم می ماند که امیدوارم آن هم حل شود تا بتوانم به همراه تیم به اردو بروم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)