پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخلاف سال‌های گذشته، امسال پرسپولیس ستاره‌های اسمی را جذب نکرد.

علیرضا نورمحمدی  به ترکیه در مورد شرایط اردوی سرخپوشان در ترکیه گفت:  شرایط اردوی ما بسیار خوب است. زمین تمرین شرایط خیلی خوبی داشت. بازیکنان جدید هم در تمرینات حضور خوبی داشتند تا هر چه زودتر تیم به هماهنگی برسد.

مدافع پرسپولیس تاکید کرد:امسال تیم کارش را با برنامه آغاز کرد. مربی تیم از قبل انتخاب شده بود. بازیکنان جوان و با تجربه خوبی گرفتیم هر چند قرعه لیگ هم کمی سخت است اما انشاالله با روحیه خوبی که بازیکنان دارند و اینکه قرار است یکی دو بازیکن دیگر هم به ترکیب تیم اضافه شوند بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از عملکرد پرسپولیس در فصل پیش رو، خاطرنشان کرد: در چند سالی که در پرسپولیس حضور داشتم همیشه ستاره‌های زیادی جذب پرسپولیس شدند. اما امسال بازیکنان بسیار خوب جوانی به تیم آمدند و می‌توانند در پرسپولیس ستاره شوند. امسال در تیم‌مان بازیکنانی مثل طارمی و نوراللهی را داریم که با یک سال بازی توانستند سرشناس شوند و در مسیر ستاره شدن قدم بردارند. امسال تیم را خیلی خوب و یکدست می‌بینم و امیدوارم این روحیه که بازیکنان اکنون دارند در لیگ برتر هم حفظ شود.

مدافع پرسپولیس در مورد دیدار سرخپوشان در هفته اول لیگ برتر مقابل پدیده مشهد، گفت: تیمی که بخواهد مدعی باشد باید در همه مسابقات قوی باشد بعد از پدیده بازی‌های سختی در خارج از خانه داریم. باید در شروع لیگ استارت خوبی بزنیم. بازی‌های سخت انگیزه تیم را بالا می‌‌برد. امیدوارم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم و بتوانیم عملکرد خوبی ارائه دهیم.

وی در مورد اینکه چه تفاوتی بین پرسپولیس امسال با سال‌های قبل وجود دارد، تصریح کرد: امسال ستاره‌ اسمی به تیم‌مان کم اضافه شد، بازیکنان خوب و با توان فنی بالا و بسیار با انگیزه به پرسپولیس آمدند. تیم ما بسیار جوان و با انگیزه است. شاید بتوانم بگویم چنین انگیزه‌ای را در سال‌های اخیر در پرسپولیس ندیده بودم چراکه بازیکنان می‌خواهند در پرسپولیس ستاره شوند و مسیر موفقیت را پشت سر بگذارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)