پرسپولیس نیوز :هافبک تیم پرسپولیس گفت:در تهران به یکی، دو بازی دیگر نیاز نداریم.

امید عالیشاه به دلیل التهاب دندانش چند روز زودتر از سایر اعضای پرسپولیس از ترکیه به ایران آمد. وی در خصوص آخرین وضعیتش و همچنین اردوی پرسپولیسی ها و شرایط این روزهای سرخپوشان به گفت و گو پرداخت که در زیر می آید:

 

*گویا این روزها با مشکل شدید دندان درد روبرو هستی؟

بله، در چند روز گذشته دندانم دچار التهاب شدید شد، به قدری که شب ها اصلا نمی توانستم بخوابم. در این چند روز سعی کردم با آنتی بیوتیک به التهابم کاهش دادم تا بعد از اردو دندان دردم را معالجه کنم اما دیدم فایده ای ندارد و با اجازه از برانکو و با صلاحدید دکتر حقیقت زودتر به ایران بازگشتم.

*کمی از اردو بگو. آیا اردوی آماده سازی خوبی برای شما بود؟

این اردو چه از لحاظ امکانات و چه از لحاظ تمرینی در شرایط بسیار ایده آلی قرار داشت و با توجه به آب و هوای خوبی که در آن منطقه بود فکر می کنم اردوی بسیار خوبی را برگزار کردیم.

*فکر می کنید انتظارات برانکو برآورده شده است؟

با توجه به شرایط اردویی و همچنین تمریناتی که برگزار کردیم فکر می کنم برانکو ایوانکوویچ به خواسته هایش رسید و تمام چیزهایی که در ذهنش و مد نظرش بود توانست به بازیکنان برساند و بازیکنان هم با جان و دل تمرین کردند.

*در این مدت دو بازی دوستانه انجام دادید. آن بازی ها را چطور دیدی؟

بازی اول در مقابل یک تیم از سوپرلیگ ترکیه بود که فشار زیادی به بازیکنان ما آورد و در بازی دوم مقابل امیدهای ترینیدادوتوباگو قرار گرفتیم که آن هم برای ما بازی مفیدی بود و فکر می کنم با توجه به این شرایط در مجموع توانستیم بازی های تدارکاتی خوبی را برگزار کنیم. 

*فکر می کنی این بازی ها در رقابت های لیگ به پرسپولیس کمک کند؟

فکر می کنم ما در تهران به یکی، دو بازی دیگر به جز بازی سومی که قرار است بچه ها در ترکیه بازی کنند، احتیاج داریم تا به هماهنگی صددرصد برسیم. البته باید به طور کلی بگویم فکر می کنم بازی اول ما مقابل تیم ترکیه ای که در سوپرلیگ ترکیه بود برای پرسپولیس بسیار مفید بود.

*به نظرت بازیکنان جدیدی که به پرسپولیس آمده اند توانسته اند انتظارات را برآورده کنند؟

ما بازیکنان بسیار خوبی را جذب کردیم. بعضی از بازیکنان حتی مثل کامیابی نیا و رامین رضاییان سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم دارند و فکر می کنم امسال بتوانند به پرسپولیس کمک زیادی بکنند. البته برانکو باید نظر نهایی را بدهد و او باید بگوید که از بازیکنان جذب شده راضی است یا نه. 

*امسال برای پرسپولیس چطور خواهد گذشت؟

با توجه به شرایط تمرینی و نوع تمرینات برانکو و همچنین انگیزه ای که در پرسپولیس و بازیکنان می بینم فکر می کنم امسال سال خوبی را برای پرسپولیس رقم خواهیم زد.

*قرعه پرسپولیس را چطور دیدی؟

فکر می کنم امسال در لیگ بازی آسانی وجود نخواهد داشت و تمام بازی ها سخت خواهد بود. ما تمام بازی های سخت مان در 7 هفته اول است و اگر بتوانیم در این 7 هفته امتیازات خوبی را جمع کنیم کارمان تا حدودی راحت تر خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)