پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:شک ندارم اگر طارمی آن موقعیت تک به تک را تبدیل به گل می کرد حتما در این بازی پرسپولیس پیروز می شد.

جعفر کاشانی ، در خصوص بازی این تیم برابر سپاهان اظهارداشت: من این بازی را کاملا مشاهده کردم. وقتی داوری بازی کاملا به نفع تیم سپاهان است و وقتی بازیکنان پرسپولیس اشتباهات وحشتناکی انجام می دهند. واقعا دیگر نتیجه بهتر از این هم نمی شد باشد.

وی ادامه داد: در این بازی داور دو پنالتی محرز را به نفع پرسپولیس نگرفت و اگر این دو پنالتی را می گرفت نتیجه این چیزی نبود که اکنون رقم خورد.دیگر مگر موقعیتی بهتر از این هم می توانست نصیب طارمی شود که آن را تبدیل به گل نکرد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: من شک ندارم اگر طارمی آن موقعیت تک به تک را تبدیل به گل می کرد حتما در این بازی پرسپولیس پیروز می شد و حتی سپاهان نمی توانست بازی را مساوی کند چه برسد به اینکه بخواهد پرسپولیس را شکست دهد.

جعفر کاشانی در خصوص اینکه آیا از برانکو خواهند خواست تا پاسخگوی نتایج باشد اظهارداشت: صددرصد . خوردن 8 گل در سه بازی و کسب یک امتیاز از سه بازی برای پرسپولیس بسیار زننده است و ما حتما از برانکو می خواهیم تا با حضور در کمیته فنی پاسخگوی نتایج پرسپولیس باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)