پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران با بیان اینکه تغییری درترکیب کادر فنی این تیم انجام نشده گفت: برانکو ایوانکوویچ مربی بزرگ و با اندیشه ای است و این سرمربی به کار خود در تیم پرسپولیس ادامه خواهد داد.

حمیدرضا گرشاسبی روز جمعه افزود: برانکو باید پاسخگوی شرایط پیش آمده باشد اما این مربی از فهم و درایت خوبی در فوتبال برخوردار است.
وی با بیان اینکه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در تصمیم و نظر سرمربی و کادر فنی دخالت نمی کند، گفت: این سرمربی پرسپولیس امیدوار است تا در هفته های آتی نتایج خوبی را برای پرسپولیس رقم بزند.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص حضور بازیکن جدید در این تیم افزود: تاکنون موضوع حضور بازیکن جدید مطرح نشده اما با تشخیص سرمربی، بازیکن جدید به این تیم افزوده خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به قرارداد اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس نیز گفت: اسپانسر جدید این باشگاه بزودی توسط مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به هیات مدیره معرفی خواهد شد.
تیم پرسپولیس در سه هفته نخست پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، یک تساوی و دو شکست را تجربه کرده که در پی آن شایعه هایی مبنی بر تغییر سرمربی این باشگاه پرطرفدار پایتخت، مطرح شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)