پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما برای جذب اسپانسر هیچ منع قانونی نداریم چرا که به عنوان یک شرکت دولتی تحت نظارت اداره حقوقی فعالیت می‌کنیم و مشکلی در این باره وجود ندارد.

علی‌اکبر طاهری، در خصوص اظهارات یکی از افرادی که قرار بود به عنوان اسپانسر با باشگاه پرسپولیس فعالیت کند و گفته بود به دلیل برخی مسائل پرسپولیس نمی‌تواند اسپانسر بگیرد،‌گفت: پرسپولیس چرا نمی‌تواند اسپانسر بگیرد؟ ما هیچ منع قانونی در این باره نداریم چرا که به عنوان یک شرکت دولتی مشاور حقوقی داریم و همه کارهای ما تحت نظارت اداره حقوقی انجام می‌شود. ما باید قطعا در کارهای‌مان موارد قانونی را لحاظ کنیم و به زودی همه چیز مشخص خواهد شد. البته من بیشتر از این قصد ندارم که در این باره صحبت کنم اما مطمئن باشید وقتی قرارداد اسپانسر را به صورت رسمی ثبت کردیم در یک کنفرانس خبری با اصحاب رسانه خیلی از صحبت‌ها را مطرح خواهم کرد.

وی ادامه داد: بعدا می‌گویم چه کسانی چگونه برخی موارد را هدایت کردند و به برخی گفتند که چطور حرف بزنند. اصلا من این را می‌گویم که اگر قراردادی میان یک شرکت دولتی مثل باشگاه پرسپولیس با جایی امضا شود این قرارداد لازم‌الاجرا خواهد بود.وقتی قراردادی شماره ثبت داشته باشد مگر می‌توان آن را انجام نداد؟آقایان گفته‌اند که ما قرارداد 35 میلیارد تومانی را پرانده‌ایم اما مگر دیوانه هستیم که چنین مبلغی را از دست بدهیم؟ این حرف‌ها صحت ندارد و وقتی قرارداد اسپانسر را به صورت رسمی بستیم خیلی از موارد را مطرح خواهم کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه اسپانسر این باشگاه چطور قصد دارد با همراه اول همکاری کند، اظهار داشت: همه کسانی که کار تبلیغاتی می‌کنند بخشی محتواساز هم دارند مثل شرکت تبلیغاتی کانون ایران نوین که با ایرانسل کار می‌کند و یا فناپ که با همراه اول فعالیت می‌کند و محتواسازی می‌کند. این شرکت‌ها با اپراتورها کار می‌کنند و شرکت طرف قرارداد ما هم مشغول فعالیت با همراه اول است.

طاهری در مورد مطلب یکی از روزنامه‌های ورزشی که روز گذشته نوشته بود اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تغییر می‌کنند و تنها دو عضو در آن می‌مانند اظهار داشت: من چنین چیزی نشنیدم و صحبتی هم از تغییر و تحول در باشگاه پرسپولیس وجود ندارد.

وی در مورد اینکه قرار بود هفته گذشته به بازیکنان پرسپولیس پول داده شود اما این اتفاق نیفتاد اظهار داشت: به هر حال ما هر بار قصد داشتیم اسپانسری فراهم کنیم که به دلیل برخی مسائل این اتفاق نیفتاد. با این همه ما به دنبال اسپانسری هستیم که درآمد پایدار برای باشگاه پرسپولیس داشته باشد. قطعا مشکلات مالی تا چند روز آینده به صورت ریشه‌ای حل خواهد شد چرا که با حضور اسپانسر می‌خواهیم به درآمدی پایدار برسیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان در مورد بردی که این تیم مقابل تراکتورسازی به دست آورد، افزود: خوشبختانه با بردی که برای ما رقم خورد شرایط بهتر شد. البته از نظر فنی تیم ما راحت کار می‌کند و حاشیه‌ها هم کمتر شده است. در این تعامل قطع به یقین هواداران هم دلشاد می شوند و ما امیدواریم که شرایط بهتر از این هم بشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)