مرجع خبری پرسپولیس : هواداران پرسپوليس در تمرين امروز عليه احمدرضا عابدزاده و يك روزنامه ورزشي شعار دادند.

تمرين پرسپوليس پس از برتري مقابل صباي قم و صعود به فينال جام حذفي از ساعت 11 صبح امروز در ورزشگاه شركت واحد برگزار شد.

در اين تمرين بازيكنان اصلي پرسپوليس در ديدار روز گذشته به مدت 25 دقيقه به ريكاوري پرداختند و سپس در گوشه‌اي از زمين روزنامه‌هاي ورزشي را مطالعه كردند.
بازيكنان ذخيره نيز پس از گرم كردن و حركات كششي به كار با توپ و سپك تارا پرداختند.

* در تمرين امروز آرفي غايب بود. محمد پروين و حسين بادامكي نيز پس از اينكه از دايي اجازه گرفتند محل تمرين را ترك كردند. اين دو بازيكن در تمرين شركت نكردند.

* حسين عبدي با تأخير در تمرين حاضر شد.

* ميثاق معمارزاده تمرينات ويژه‌اي را زير نظر يحيوي انجام داد.

* محمد منصوري پس از مدتي غيبت به دليل مصدوميت در تمرين امروز حضور پيدا كرد و اختصاصي به تمرين پرداخت.

* علي دايي كه امروز خنده از لبانش دور نمي‌شد همراه با بازيكنان به سپك تاكرا پرداخت. او در ابتداي تمرين ضمن تشكر از بازيكنان از آنها خواست در ديدار برابر گسترش فولاد تبريز با تمام انگيزه و تمركز خود را آماده كنند.

* حدود 50 ليدر و هوادار در تمرين امروز حضور داشتند. آنها به شدت عليه احمدرضا عابدزاده و يكي از روزنامه‌هاي ورزشي شعار دادند و از عابدزاده خواستند دست از پرسپوليس و مسئولانش بردارد و از يك روزنامه ورزشي خواستند با دروغگويي‌هاي خود به دنبال فريب افكار عمومي نباشد. هواداران و ليدرهاي پرسپوليس به مدت 10 دقيقه عليه عابدزاده و يك روزنامه ورزشي شعار دادند و در پايان اين روزنامه را آتش زدند.

* بازيكنان پرسپوليس پس از تمرين امروز راهي جمكران شدند.

* با دستور دايي تمرينات روزهاي يكشنبه و دوشنبه پرسپوليس تعطيل است و اين تيم روز سه شنبه تمرينات خود را در زمين شركت واحد براي بازي يكشنبه آينده مقابل استيل‌آذين پيگيري خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)