مرجع خبری پرسپولیس : مرور میکنیم بر نکته هایی از مصاحبه كاشاني با خبرگزاری مهر به روایت مرجع خبری :

*از روز اولي كه مسووليت باشگاه را به عهده گرفتم (12 مهر ماه) كميته انضباطي باشگاه را تشكيل دادم.

*با تغيير محل تمرين تيم، هزينه‌هايمان را به ثلث تقليل داديم. قبل از اين براي هر جلسه تمرين 550 هزار تومان يا براي يك روز تمرين يك ميليون و صد هزار تومان پرداخت مي‌كرديم.

*موعد وصول چك‌هاي اسپانسر قبلي مربوط به سال 89 بود. رقم اين اسپانسر كه براي 40 بازي يك ميليارد بود نصف رقم اسپانسر ما در سال 86 بود. اسپانسر قبلي براي هر بازي به ما 25 ميليون تومان مي‌داد كه قابل قبول نبود.


در بين دو نيم‌فصل سه بازيكن را به تيم‌هاي ديگر قرض داديم و بابت اين كار 500 ميليون تومان درآمدزايي كرديم. با دو تصميم مديريتي مبلغ 800 ميليون تومان در نيم‌فصل دوم به منابع مالي باشگاه افزوده شد.

گل بازي‌هاي ليگ برتر بازي پرسپوليس- استقلال است. هر دو باشگاه با ميلياردها تومان هزينه چشم به درآمد اين بازي دارند اما به آنها چيزي بيش از چهار ميليون تومان نمي‌رسد و بهره‌مند نمي‌شوند.

من در پي آن هستم تا مانند باشگاه‌هاي مقاومت شهيد سپاسي و ملوان بندرانزلي، دو باشگاه استقلال و پرسپوليس هر چند به صورت محدود امتياز استفاده از بازيكنان سرباز خود را داشته باشند و هر سال 3 تا 5 بازيكن را با اين شرايط جذب كنيم.

ورزشگاه درفشي‌فر از سوي سازمان تربيت بدني به مدت 15 سال به باشگاه پرسپوليس واگذار شده كه نزديك 8 سال از اين مدت گذشته است. در اين 8 سال، هر ساله امكانات مجموعه كرايه شده كه ما به هيچ عنوان دخل و تصرفي در آن نداشته‌ايم و طبيعتا دچار مشكل شده‌ايم.

برآورد ما براي تجهيز ورزشگاه درفشي‌فر كه مي‌خواهيم كمپينگ پرسپوليس باشد چيزي حدود 3 ميليارد و 800 ميليون تومان است. اگر پول به موقع دست ما برسد در كمتر از 18 ماه مجموعه درفشي‌فر را آنطور كه در نظر داريم تجهيز مي‌كنيم. مجوز احداث سالن، ساختمان و … را به‌صورت رايگان از شهرداري گرفته‌ايم اما هزينه‌هاي ساخت را از منابع مالي و اسپانسرها تامين مي‌كنيم.

ما از پخش تلويزيوني پول نمي‌گيريم. از بليت‌فروشي هم چيزي عايدمان نمي‌شود و به جاي اينكه از فدراسيون پول بگيريم عنوان مي‌كنند كه به فدراسيون بدهكار هم هستيم.

مسوولان فدراسيون مي‌گويند در سال 84 براي باشگاه پرسپوليس يك ساختمان خريداري شده است و داريم پول آن را كم مي‌كنيم. از آقاي دادگان سوال مي‌كنيم ايشان مي‌گويد ساختمان را براي شما خريده‌ايم. از فدراسيون سوال مي‌كنيم، مي‌گويند بابت ساختمان بدهكار هستيد و … ما هنوز 760 ميليون تومان بابت ساختمان به فدراسيون بدهكار هستيم.

در بازي استقلال- پرسپوليس 100 هزار نفر به ورزشگاه مي‌آيند اما عنوان مي‌شود در اين بازي فقط 75 هزار بليت فروخته شده است. از عوايد اين بليت‌فروشي 60 درصد به تيم ميزبان مي‌رسد و 40 درصد به تيم ميهمان. از 75 ميليون تومان پول بليت فروشي حدود 40 ميليون تومان به ما مي‌رسد البته اگر ميزبان باشيم. در اين شرايط 20 ميليون تومان بابت اجاره زمين به ورزشگاه آزادي مي‌دهيم و 6 ميليون تومان به هتل و … مي‌دهيم. ته اين بازي براي ما چهار ميليون تومان مي‌ماند. براي ما

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)