پرسپولیس نیوز : میلاد کمندانی، هافبک انرژیک پرسپولیس، از انگیزه بالای تیمش برای پیروزی مقابل ذوب‌آهن حرف می‌زند.

چرا نيمه اول ديدار با سپاهان ضعيف ظاهر شديد؟
در نيمه اول بازي با سپاهان خوب بازي نكرديم و نتوانستيم موقعيت چنداني خلق كنيم. من خودم هم واقعاً دليل ضعف نيمه اول‌مــان را نمي‌دانم، شايد تعطيلـي و شايد هـم دلايل ديگــري در اين خصوص دخيل بوده اما پرسـپوليس در نيمه دوم تبديل به تيمي شـد كه همه از آن انتظار داشتند.

انتظار حضور 75 هزار تماشاگر را در روز وسط هفته داشتيد؟
نه، حضور 75 هزار تماشاگر واقعاً ما را سورپرايز كرد. طرفداران پرسپوليس با حضورشان در اين هواي سرد واقعاً به ما قوت قلب بخشيدند، اتفاقاً ما هم با تمام قوا بازي كرديم و حق‌مان هم با بازي برتري كه در نيمه دوم ارائه داديم فقط پيروزي بود اما متأسفانه به 3 امتياز نرسيديم و شرمنده هواداران شديم.

بعضي تغييرات اجباري هم در كسب نتيجه تساوي تأثيرگذار بود.
بله، بالاخره تغييرات هم ممكن است تا حدودي روي عملكرد هر تيمي تأثير بگذارد.

از انگيزه‌هاي‌تان براي ديدار حساس با ذوب‌آهن صحبت كنيد.
اتفاقات زيادي در بازي جام حذفي‌مان و ديدار دور رفت‌مان مقابل ذوب‌آهن رخ داد كه تماماً به ضرر پرسپوليس بود و همه به خوبي آن اشتباهات را ديدند و به ياد دارند اما اگر احساسات ما به دلايل آن اشتباهات جريحه‌دار شود، نمي‌توانيم بازي طبيعي خودمان را مقابل ذوب‌آهن انجام دهيم. با اين وجود به خوبي مي‌دانيم كه اگر مي‌خواهيم بالاي جدول بمانيم فقط بايد ذوب‌آهن را شكست دهيم.

اما گل زدن به رشيد مظاهري خصوصاً در اصفهان اصلاً كار راحتي نيست.
رشيد مظاهري گلر بسيار خوبي است اما با اين وجود مي‌توان از سد ذوب‌آهن عبور كرد. بارسلونا با آن ابهت و بزرگي‌اش مي‌بازد و ذوب‌آهن هم تيمي نيست كه اصلاً نتوان آن را شكست داد.

نگران تكرار اشتباهات داوري نيستيد؟!
اميدوارم نه در اين بازي و نه هيچ وقت ديگري هرگز آن اتفاقات تكرار نشود.

با وجود حضورت در تيم اميد و انجام بازي‌هاي قابل قبول در پرسپوليس به عنوان يك بازيكن جايگزين از شما استفاده مي‌شود، اين موضوع شما را ناراحت و نگران نمي‌كند؟
هر بازيكني دوست دارد در تركيب اصلي باشد اما من هيچ ناراحتي از برانكو ندارم و به عنوان يك بازيكن حرفه‌اي ياد گرفته‌ام كه به بهترين شكل تمرين كنم و بهترين عملكرد را داشته باشم و تصميم‌گيري را به عهده مربي‌ بگذارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)