شايعات در بازار نقل و انتقالات

مرجع خبری پرسپولیس :  در اخبار مربوط به پرسپوليس در صفحات روزنامه‌هاي ورزشي صبح پنج‌شنبه از جدي شدن مذاكرات و حتي عقد قرارداد داخلي يكي دو بازيكن صاحبنام با پرسپوليس اخباري به چشم مي‌خورد.


يكي از اين بازيكنان سيدجلال حسيني است كه هر سال بحث حضورش در پرسپوليس مطرح مي‌شود اما سرانجام اين انتقال صورت نمي‌گيرد. بعد از اينكه خبر عقد قرارداد داخلي سيد جلال با پرسپوليس مطرح شد، اين بازيكن ديروز موضوع فوق را تكذيب كرد و گفت: «من چند روز است شمال بودم و استراحت مي‌كردم. نمي‌دانم اين حرف‌ها چطور مطرح شده.


نفر بعدي محمد نوري هافبك مياني صباي قم است كه گفته مي‌شود با مسوولان باشگاه پرسپوليس به توافقاتي دست يافته است.

نوري كه به غير از پرسپوليس، پيش‌تر مورد توجه استقلال و سپاهان هم قرار گرفته، ضمن تكذيب مذاكره با هرباشگاهي مي‌گويد: «در بازي آخر صبا سه اخطاره هستم و نمي‌توانم بازي كنم اما صبر مي‌كنم اين بازي هم بگذرد و رسما بازيكن آزاد اعلام شوم. در آن صورت است كه به گزينه‌هاي پيش رويم فكر مي‌كنم و تيم بعدي‌ام را با در نظر گرفتن تمامي شرايط انتخاب خواهم كرد.» گفته مي‌شود محمد نوري به خاطر ترافيك خط مياني استقلال، احتمالا يكي از دو تيم سپاهان يا پرسپوليس را انتخاب خواهد كرد اما از آنجايي كه پيشنهاد سپاهان حدود 100 ميليون بالاتر از پرسپوليس است و نوري پيش‌تر در سپاهان حضور موفقي داشته، شايد اين هافبك خلاق هم از دست دايي بپرد.

 

نفر سومي كه ديروز نامش مطرح شد، اسماعيل فرهادي هافبك- مهاجم گلزن ذوب‌آهن است. گفته مي‌شود فرهادي روز پنج‌شنبه براي امور شخصي به تهران آمده و در باشگاه پرسپوليس هم آفتابي شده است اما هنوز معلوم نيست آيا او با كاشاني به توافق رسيده يا نه. قبل از اين سه نفر اخبار و شايعاتي مبني بر مذاكره مسوولان باشگاه پرسپوليس با سيد مهدي رحمتي و هادي عقيلي هم رسانه‌اي شده بود كه اگر هم صحت داشت تا حالا به نتيجه‌اي نينجاميده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)