پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیش از نوروز با طاهری جلسه‌ای داشتم و در این خصوص صحبت کردیم در حال حاضر هم به توافق رسیدیم تا قرارداد را تمدید کنیم.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی هندبال ایران به مسابقات انتخابی المپیک در سوئد در مورد حضورش در این مراسم اظهار داشت: من در جوانی هندبال بازی می‌کردم و بازیکن خوبی بودم شناخت و رزومه مناسبی از این رشته دارم. باید به هندبال ایران تبریک بگویم که مربی برتر جهان با سابقه قهرمانی را استخدام کرده است

وی در مورد تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: پیش از نوروز با طاهری جلسه‌ای داشتم و در این خصوص صحبت کردیم در حال حاضر هم به توافق رسیدیم تا قرارداد را تمدید کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی‌های پیش‌روی این تیم در لیگ برتر گفت: روز گذشته بازی بسیار خوبی انجام دادیم هفته آینده هم باید با ملوان روبه‌رو شویم. عالیشاه، بنگر و علیپور مشکلاتی دارند که امیدوارم مشکلات‌شان حل شده و به بازی بعدی برسند و امیدوارم در بازی مقابل ملوان به پیروزی برسیم چرا که بسیار برای ما مهم است.

برانکو در خصوص شکایت دستیارش خاطرنشان کرد: مشکل خاصی وجود ندارد او با پرسپولیس قرارداد دارد و به کارش ادامه می‌دهد.

وی درباره اینکه اگر در دربی به پیروزی برسند شانس قهرمانی‌شان زیاد خواهد شد، عنوان کرد: پیش از دربی باید با ملوان روبه‌رو شویم که بسیار برای ما حساس است و اگر در آن بازی پیروز شویم روحیه مضاعفی خواهیم گرفت و کمک زیادی قبل از دربی به ما می‌کند.

برانکو خاطرنشان کرد: بازی با استقلال برای ما مهم است چرا که همه توقع دارند این تیم را شکست دهیم و کارمان برای قهرمانی راحت شود. قطعاً ما هم تمام تلا‌ش‌مان را خواهیم کرد تا این اتفاق رخ دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به عرفان سرمربی تیم ملی هندبال توصیه کرده است که در ایران فعالیت کند یا خیر، تصریح کرد: بله، من به وی توصیه کرده‌ام که در ایران کار کند چرا که کار کردن در ایران راحت و خوب است ایران کشور خوبی است اما شرایط فوتبال با هندبال در ایران فرق می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)