پرسپولیس نیوز : کاپیتان اسبق تیم ملی در سالگرد درگذشت زنده یاد سیروس قایقران پیامی صادر کرد.

احمد رضا عابدزاده با انتشار پیامی که در اختیار قرار داد،خبر داده علاوه بر حضور بر سر مزار سیروس قایقران،بازی ملوان و پرسپولیس را هم از نزدیک تماشا خواهد کرد.

دوست دارم در آرامش و تنهایی کنار اقا سیروس باشم و حالا که این مسیر را می روم با او خلوت کنم.سیروس همیشه همدم خوبی برای من بود.با خودم عهد بسته ام همه ساله در مراسم های سالگرد کاپیتان و همبازی ام باشم و در تمام این سالها در مراسم  سالگرد بوده ام.به همین دلیل شنبه به انزلی خواهم رفت و اگر قسمت باشد برای تماشای بازی پرسپولیس و انزلی هم به استادیوم می روم.
قطعا بازی خوبی خواهد بود.ملوان تیم خوبی است و واقعا حیف است در لیگ نماند.مطمین هسنم این تیم شایسته با نفرات با تجربه و خوبی گه دارد در لیگ می ماند.پرسپولیس هم امیدوارم قهرمان لیگ می شود و از نظر من شانس خوبی برای قهرمانی دارد.

حیف که سیروس با راستین، فرزند نازنین اش دار فانی را وداع گفت ولی اگر در قید حیات بود یکی از بهنرین مربیان فوتبال ما بود.حالا هم جای نقدیر دارد که چند سالی است مراسم  سالگرد باشکوهی برگزار می شود و انشاله من هم شنبه با اقا سیروس خلوت می کنم.قطعا در این بازی تماشاگران و مردم انزلی و دو تیم برای اقا سیروس سنگ تمام می گذارند و من هم کنار آنها یاد این فوتبالیست بزرگ و با اخلاق و اسطوره ای را گرامی خواهم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)