پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:برانکو هم حق دارد چون دائما از من و پزشک تیم سوال می پرسد که کی آماده می شوم اما هیچ پاسخ دقیقی دریافت نمی کند.

رضا خالقی فر ، در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: باور کنید خودم هم کلافه شده ام و دیگر نمی دانم باید چه کار کنم. دو ماه از مصدومیتم می گذرد اما هنوز خودم نمی دانم دقیقا مشکلم چیست. حتی پزشکان هم نتوانستند به صورت دقیق مشکل مرا تشخیص دهند تا حداقل کار درمان را آغاز کنیم. با این وضعیت مشخص نیست چه زمانی می توانم به میادین بازگردم اما تمام تلاشم را می کنم تا هرچه سریع تر با تدبیری که پزشکان به خرج می دهند خودم را برای حضور در ترکیب پرسپولیس آماده کنم.

وی ادامه داد: در این هفته های پایانی خیلی دوست داشتم بتوانم در ترکیب تیم به میدان بروم اما متاسفانه شرایط طوری است که تا چند هفته آینده این شانس را ندارم. البته من یک بار در اردوی عمان مصدومیتم رفع شده بود و حتی در بازی دوم پرسپولیس مقابل آن تیم عمانی یک نیمه بازی کردم اما شاید کمی عجله داشتم و همین باعث یک دردسر بزرگ شد. در هر صورت امیدوارم حداقل در یکی، دو هفته پایانی لیگ بتوانم به میدان بروم. چون این موضوع در آینده فوتبالی ام بسیار تاثیر گذار است. باور کنید تا به حال چنین مصدومیتی را تجربه نکرده بودم و دیگر از این وضعیت خسته ام.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود برانکو از مصدومیت طولانی مدت او عصبانی شده تصریح کرد: برانکو هم حق دارد. او دائما از من و پزشک تیم سوال می پرسد که کی آماده می شوم اما هیچ پاسخ دقیقی دریافت نمی کند. به هر حال مربی روی تمام بازیکنان خود حساب باز کرده و در هفته های پایانی قطعا به آنها نیاز دارد.

خالقی فر با اشاره به بازی امروز تیمش مقابل ملوان خاطرنشان کرد: بازی امروز از دربی هم برای پرسپولیس سخت تر است اما با عزمی که من در بازیکنان دیده ام قطعا پرسپولیس برنده میدان خواهد بود. امیدوارم وقتی بازیکنان به تهران بر می گردند دست پر باشند تا به آنها تبریک بگویم.

وی در پایان درباره پیش بینی اش از دربی گفت: برای دربی شخصا به ورزشگاه می روم تا از پرسپولیس حمایت کنم. شک نکنید که پرسپولیس برنده دربی خواهد بود چون ما با هم همقسم شده ایم که قهرمانی را در پایان فصل جشن بگیریم و به هادی نوروزی تقدیم کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)