پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس از تقلیدکننده صدای پروین و دایی انتقاد کرد.

مصطفی قنبرپور درباره اتفاقات رخ داده در جشن باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: توهین به بزرگان فوتبال ایران تحت هر شرایطی امری ناپسند و نکوهیده است و در مراسم باشگاه پرسپولیس هم همه از اقدام فردی که آن کار را انجام داد ناراحت شدند و خیلی زود هم به وی تذکر داده شد.به نظر من فردی که این کار را انجام داد توجیه نبود و نمی دانست در کجا قرار دارد و خودش هم فهمید که کار اشتباهی انجام داده است.
وی در ادامه افزود: علی پروین شناسنامه فوتبال ایران است و خود من هر وقت و در هر مکانی که ایشان را می بینم دست شان را می بوسم چون فوتبال ما با وجود این افراد و کسان دیگری مثل مرحوم ناصرحجازی، مرحوم همایون بهزادی و جعفرخان کاشانی معنا پیدا می کند. در هر نقطه ای از دنیا آقای علی دایی را می شناسند و کسی نباید به خودش اجازه بدهد علی دایی را آزرده خاطر کند؛آنهم در باشگاهی که خانه آقایان پروین و دایی است. علی دایی از دید من انسانی خاکی است که هیچوقت دچار غرور نشده است.اینها از نظر معرفتی و اخلاقی زبانزد هستند. به نظر من در مراسم چند روز قبل درباره این بزرگان حق مطلب ادا نشد.
مربی پرسپولیس درباره این موضوع که آیا تعمدی در این اتفاق بوده است گفت: اصلا این موضوع نبوده و فقط به دلیل توجیه نشدن یک نفر آن اتفاقات زشت را مشاهده کردیم.همه ما وقتی می خواهیم درباره افرادی چون پروین و دایی صحبت کنیم باید مراقب باشیم که با این بزرگان توهینی نشود.
قنبرپور درباره عقد قرارداد با بیرانوند و این بحث که باشگاه بدون هماهنگی با برانکو او را جذب کرده است گفت: بنده چون درگیر مراسم نامزدی دخترم بودم به باشگاه نرفتم اما مطمئن باشید که بین مدیریت و  برانکو تعامل خوبی وجود دارد و باشگاه بر اساس خواسته های سرمربی محترم تیم اقدامات لازم را انجام می دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)