پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ همانطور که تیم ملی کرواسی اسپانیا را شکست داد مطمئنا پرتغال را هم شکست خواهد داد.

 برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مواجهه با خبرنگاران در خصوص دیدار تیم‌های ملی کرواسی و پرتغال که قرار است در جام ملت‌های اروپا به مصاف هم بروند، گفت: شک نکنید کرواسی پرتغال را شکست خواهد داد.

 

برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: بازی های یورو را پیگیری می کنم و اگر هم نتوانم به صورت زنده تماشا کنم فیلم آن و بازپخش آن را می بینم.

 

وی درباره برد تیم کرواسی مقابل اسپانیا نیز گفت: اسپانیا تیم بزرگ و پرافتخاری بوده و خوشحالم که تیم کشورم اسپانیا را شکست داد.

وی ادامه داد: همانطور که تیم ملی اسپانیا را بردیم پرتغال را هم شکست می دهیم تا به مرحله بعدی جام ملت‌های اروپا برویم. البته فکر می کنم تعدادی از مردم به خاطر کریستین رونالدو طرفدار تیم پرتغال باشند و فکر می کنم خود شماها هم که رئالی هستید طرفدار رونالدو و پرتغال هستید.

در چند وقت اخیر برانکو و کی‌روش سرمربیان کروات و پرتغالی پرسپولیس و تیم ملی با یکدیگر دچار چالش‌هایی شده بودند و برخی‌ها تقابل کرواسی و پرتغال در جام ملت‌های اروپا را تقابل این دو مربی می‌دانستند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)