پرسپولیس نیوز :  سرمربی تیم گل ابریشم گفت: دفعه قبل هم که برای بازی با استقلال تهران به زمین شماره 2 آزادی رفتیم برخورد خوبی را ندیدیم.

هادی رحمانی درباره لغو بازی دوستانه امروز پرسپولیس و گل ابریشم اظهار داشت: براساس قراری که با باشگاه پرسپولیس داشتیم و از دوشنبه این هفته اطلاع رسانی شده بود بازی ما می بایست در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می شد، ما نیز براین اساس از مدیران کارخانه گل ابریشم، برخی مقامات از سفارتخانه های آلمان و تاجیکستان و همچنین مدیرعامل کارخانه دعوت کرده بودیم تا با حضور در ورزشگاه بازی مان با پرسپولیس را تماشا کند اما به رغم همه برنامه ریزی ها  ساعت 12 امروز تماس گرفتند و گفتند بازی در زمین شماره 2 آزادی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به برنامه ریزی های ما و دعوت از مهمانان ویژه  اقدام باشگاه پرسپولیس جالب نبود و ما به همین دلیل صلاح ندانستیم در این مسابقه شرکت کنیم. ضمن آنکه آنها اعلام کردند که بازی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. برای ما سوال این بود که چرا چنین تصمیمی را گرفته اند. مگر کسی نمی داند آنها چه بازیکنانی را جذب کرده اند و یا مگر قرار است از الان تاکتیک شان مشخص شود.

رحمانی افزود: از باشگاهی که 50 سال سابقه دارد انتظار این رفتار را نداشتیم. ما دفعه قبل هم که برای بازی با استقلال تهران به زمین شماره 2 آزادی رفتیم برخورد خوبی را ندیدیم. مجبور شدیم زیر یک درخت لباس عوض کنیم و حتی سرویس معمولی به ما ارایه ندادند. این بار هم اگر به زمین شماره 2 آزادی برای بازی با پرسپولیس می رفتیم همان اتفاقات رخ می داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)