پرسپولیس نیوز :مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: پس از سه بازی دوستانه که در اوکراین داشتیم، برنامه آماده‌سازی تیم در اینجا با پنج جلسه تمرین و یک بازی دوستانه دیگر پایان می‌یابد.

پندار خمارلو  اظهار داشت: برنامه‌های اردویی پرسپولیس تا اینجا به خوبی اجرا شده است. ما در اوکراین سه بازی دوستانه داشتیم که تلاش شد اطلاع رسانی کاملی صورت بگیرد تا هواداران در جریان چند و چون امور باشند.

وی افزود: در دو بازی دوستانه اول دو پیروزی حاصل شد و در بازی آخر که برابر چرنیگو داشتیم نتیجه را واگذار کردیم. البته همیشه کارشناسان و مربیان فوتبال گفته‌اند که هیچ تیمی در دوره آماده‌سازی دنبال نتیجه بازی نیست. بلکه نتایج دیگری دنبال می شود که همان شناخت نفرات از هم، بازگشت به شرایط مسابقه، پیدا کردن ضعف و قوت‌ها، ترکیب تیم و موارد دیگر از این دست است که در این موارد آقای برانکو در اظهار‌نظرهای خود راضی بودند. ضمن آنکه بچه‌های تیم در روز بازی‌ها، یک جلسه تمرین هم داشتند.

خمارلو در تشریح ادامه برنامه های سرخپوشان در جریان اردوی اوکراین ادامه داد: امروز یکشنبه در نوبت بعدازظهر یک جلسه تمرین دیگر خواهیم داشت. فردا دوشنبه هم در نوبت صبح تمرین می‌کنیم و برای نوبت بعدازظهر در حال هماهنگی برای انجام بازی هستیم.

روز سه‌شنبه هم دو جسله تمرین داریم و تمرینات روزهای چهارشنبه در یک مرحله و در نوبت صبح انجام خواهد شد. پس از این تمرین، آقای برانکو و دستیارانش راهی کرواسی می‌شوند و کاروان تیم روز پنجشنبه به تهران پرواز می‌کند.

خمارلو خاطرنشان کرد: با اینکه فشار تمرینات و بازی‌ها در روزهای گذشته برای بازیکنان زیاد بود ولی آنها با تعصب خاص و به عشق آنکه هواداران را خوشحال کنند با روحیه بالا این تمرینات را تحمل کردند و امیدواری و حس خوبی بین اعضای تیم وجود دارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)