پرسپولیس نیوز : عضو کادرفنی تیم ب پرسپولیس گفت: از تصمیم مدیریت باشگاه برای منحل کردن تیم ب واقعا متعجبم.

علیرضا امامی فر در رابطه با انحلال تیم ب پرسپولیس از سوی مدیریت این باشگاه اظهار داشت: من هم این خبر را در رسانه ها دیدم و دلیلش را هم نمی دانم. منتظرم دوستان در هیات مدیره باشگاه دلیل قانع کننده ای برای این تصمیم خود ارائه کنند تا ما هم متوجه شویم. حسین عبدی ماههای زیادی برای این طرح زحمت کشید و البته مصوبه آن را برای پرداخت هزینه ها و بقیه کارها از هیات مدیره گرفته بود.

وی افزود: از انحلال این تیم متعجبم چون واقعا عبدی شبانه روزی برای آن زحمت کشیده بود و هزینه ای هم که برای بازیکنان این تیم شده بود، از همان مبلغی بود که از خود بازیکنان دریافت می کرد. باشگاه هیچ هزینه ای پرداخت نمی کرد اما عبدی با تلاش برای بازیکنان این تیم در دانشگاه شهید بهشتی خوابگاه تهیه کرده بود و برنامه های زیادی داشت.

عضو کادرفنی تیم ب پرسپولیس تصریح کرد: از بین 1500 نفر که در این طرح شرکت کردند، در نهایت 30 نفر انتخاب شده بودند که برنامه های زیادی برای آنها داشتیم. الان هم خیلی از این بازیکنان با من تماس می گیرند و سوال می پرسند اما پاسخی ندارم که به آنها بدهم. بهتر است آقایان در مدیریت باشگاه پاسخگوی این بازیکنان باشند.

امامی فر در پایان گفت: این طرح استعدادیابی می توانست به باشگاه پرسپولیس کمک کند اما بعد از این همه مدت همه چیز منحل شد. من فقط منتظرم تا جواب قانع کننده ای از مسئولان باشگاه بشنوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)