پرسپولیس نیوز : مدیر فروش شرکت جیووا گفت: ما قراردادی با فدراسیون فوتبال بستیم و به آن پایبند هستیم و هیچ دلیلی برای فسخ قرارداد ندارد.

 محمدعلی بردبار مدیر شرکت جیوا بعد از حضور در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در خصوص لباس پرسپولیس جلسه داشتیم. جلسه خوبی بود.

وی درباره شباهت لباس پرسپولیس به لباس آرسنال خاطرنشان کرد: این لباس شباهتی به پیراهن آرسنال ندارد و من شباهتی ندیدم. با این حال شنیده ام که گفتند برانکو لباس را طراحی کرده اما این طور نبود. ما خودمان چند پیشنهاد دادیم و این لباس انتخاب شد.

وی درباره لباس تیم ملی خاطرنشان کرد:امروز اجناسی به فدراسیون تحویل دادیم که تمام استانداردهای لازم را دارد. یکی از بهترین کارهایی بود که می شد تحویل فدراسیون فوتبال داد. دفعه قبل کارلوس کی روش ایراداتی از لباس گرفت که آنها را مرتفع کردیم.

مدیر فروش شرکت جیووا همچنین اذعان داشت: ما مشکلی با کی روش نداریم. ما قراردادی با فدراسیون فوتبال بستیم و به آن پایبند هستیم. هیچ دلیلی برای فسخ قرارداد ندارد. در تلاش هستیم فروشگاه هایی را راه اندازی کنیم. همچنین در حال شناسایی فروشگاه هایی هستیم که تمایل دارند لباس پرسپولیس را عرضه کنند. برای اولین بار درصد قابل توجهی از فروش لباس پرسپولیس به خود باشگاه می رسد. پرسپولیس، سایپا، تراکتورسازی، ماشین سازی و همچنین سیاه جامگان سابق از برند ما استفاده می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)