پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس گفت: اگر وجود دارند بیایند و کارهایی را که به من منتسب کرده‌اند را منتشر کنند.

محسن مسلمان در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا در حالی که بسیار عصبانی به نظر می‌رسید ابتدا درباره این بازی گفت: بازی سنگین بود؛ چراکه به تازگی بدنسازی را به پایان بردیم، اما سه امتیاز را گرفتیم. پرسپولیس امشب بازی را برد و فکر می‌کنم شرایطمان از اکثر تیم‌ها بهتر است و امیدوارم لیگ را با همین بردها ادامه دهیم.

نمی‌دانم چرا می‌خواهند من را به حاشیه بکشند. موقعی که به پرسپولیس آمدم گفتند چشم‌هایش قرمز است پس او معتاد است. چند روز قبل هم بحث رضایتنامه من از باشگاه ذوب آهن مطرح شد. الان هم می‌گویند او در فرحزاد دستگیر شده. هر روز یک داستان برای من درست می‌کنند. اگر کسی چیزی از من می‌داند بیاید و بگوید.

او اضافه کرد: کسانی که من را به حاشیه می‌کشند را به خدا واگذار می‌کنم. اگر برای پرسپولیس کم‌کاری می‌کنم بگویید. من کارم را در زمین انجام می‌دهم و هیچ خبری هم از پیام صادقیان که می‌گویند او در کنار من بوده ندارم. من با پیام دوست هستم اما او در تبریز است و همدیگر را نمی‌بینیم.

 

بازیکن پرسولیس گفت: می‌گویند مسلمان در اینستاگرام فلان کار را کرده، اما هر کاری که کرده‌ام، به خودم ربط دارد. من در زمین جانم را هم می‌دهم و جواب هواداران را هم خودم باید بدهم و این حرف‌ها به هیچ خبرگزاری ربطی ندارد.

مسلمان هم مانند سایر بازیکنان پرسپولیس گفت که باشگاه به آن‌ها اعلام کرده از مصاحبه خودداری کنند.

 این در حالی است که محمود خوردبین به خبرنگاران اعلام کرد ممنوعیتی از سوی باشگاه برای مصاحبه بازیکنان در نظر گرفته نشده است.

وی درباره شرایط پیام صادقیان گفت: پیام دوست من است و از او خبری ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)