پرسپولیس نیوز:سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مواضع برانکو نسبت به رضاییان عوض نشده است.

محمود خوردبین پیرامون مسابقه امروز تیمش برابر گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و به سه امتیاز باارزش رسیدیم. گسترش فولاد یکی از بهترین تیم های امسال است که مطمئنم در ادامه لیگ تیم های دیگر را اذیت خواهد کرد. سال قبل ما برابر همین تیم اذیت شدیم. آنها مثل دیگر تیم ها برای دفاع کردن جلوی ما ظاهر نشده بودند و هر تیمی که با ما فوتبال بازی کند و به دنبال دفاع کردن نباشد قطعا برنده خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: ما باید گل های بیشتری می زدیم. آنها دروازه بان خیلی خوبی داشتند که به جز صحنه گلی که از وحید امیری دریافت کرد در دیگر صحنه ها بسیار خوب عمل کرد ما می توانستیم با برد پرگلی تبریز را ترک کنیم. در یک صحنه موقعیت صددرصد از زیر پای طارمی رد شد که اگر آن توپ به گل تبدیل می شد شرایط کاملا فرق می کرد.

خوردبین درباره درگیری های بازیکنان در میانه میدان گفت: مقصر بازیکن سیاه پوست آنها بود که در یک صحنه با آرنج به صورت کمال کامیابی نیا کوبید و باعث شد جو بازی بهم بخورد. البته همه ما تلاش کردیم تا بازیکنان را آرام کنیم و  خوشبختانه موضوع فیصله پیدا کرد.

سرپرست پرسپولیس با انتقاد از برخی تماشاگران تبریزی بیان داشت: متاسفانه رکیک ترین الفاظ را علیه فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی به کار بردند. نمی دانم علت کار اینها چیست؟ اما فیلمی را تهیه کرده ایم و به کمیته انضباطی ارایه خواهیم کرد.

وی درباره مصاحبه نکردن بازیکنان پرسپولیس پس از دیدار امروز خاطرنشان کرد: این تصمیم باشگاه بوده و به خاطر بحث سامانه هواداری اتفاق افتاده است. همانطوری که آقای طاهری گفتند تا زمانی که منافع باشگاه مورد خطر باشد اجازه مصاحبه به بازیکنان نمی دهیم.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا جدایی گولچ از پرسپولیس قطعی شده است گفت: فعلا که گولچ سرجایش هست و امروز هم در بین 19 بازیکن ما حضور داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رامین رضاییان به تمرینات ملحق می شود عنوان کرد: فعلا جا برای رضاییان نداریم.

خوردبین درباره این موضوع که آیا برانکو نسبت به رضاییان نرم تر شده است، اذعان داشت: نظر برانکو درباره رضاییان تغییر نکرده است و مواضع قبلی اش را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)