پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم جوانان پرسپولیس گفت:برد جوانان پرسپولیس در دربی ماحصل همدلی بازیکنان و تدابیر کادر فنی بود.

رضا ریاضتی افزود:به برد در دربی جوانان امیدوار بودیم چرا که به توان فنی بازیکنان و تدابیری که  عبداله نزاد و کادر فنی در نظر گرفته بودند ایمان داشتیم.در تیم ما مسایل اخلاقی و رفاقت و همدلی اولویت و اهمیت بسیار دارد.

وی ادامه داد:بین نفرات فیکس و ذخیره هیچ فرقی نیست و در این بازی دیدیم که نیمکت نشین ها هم از بازی خوب نفرات فیکس خوشحال بودند و همه یکدل شده بودند تا به برد برسیم.ما در شرایطی بردیم که طاهرخانی کاپیتان تیم را در اختیار نداشتیم و صلاح دانستند او در دربی امیدها به میدان برود و در سه بازی اخیر در اختیار تیم جوانان نبوده است.ما با کسب چهار برد و دو مساوی در هفت بازی انجام شده چهارده امتیاز کسب کرده و با گل زده کمتر نسبت به تیم دوم در رده سوم جدول هستیم و امیدواریم که امسال مدعی قهرمانی باشیم.
سرپرست تیم جوانان پرسپولیس در پایان گفت:متاسفانه تکلیف محل برگزاری مسابقه تا 24ساعت قبل از بازی مشخص نبود و استقلال به عنوان میزبان ورزشگاه را معرفی نکرده بود و آنها با فشار و پیگیری ما استادیوم راه اهن را معرفی کردند.

ریاضتی افزود: برگزاری بازی ها در پنج ماه چندان جالب نیست.هیات فوتبال که زحمات زیادی متقبل می شود نباید دنبال اتمام بازی ها در پنج ماه باشد و این خوب نیست که استعدادهای فوتبال ما در طول سال حداقل شش ماه بی تیم بمانند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)