پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس از مذاکره برای رزرو 30 بلیت VIP برای پیشکسوتان در مرحله بعدی خبر داد.

بهروز سلطانی، عضو هیات مدیره شرکت پیشکسوتان پرسپولیس درباره حضور بیش از 7 پیشکسوت تیم در ورزشگاه آزادی در گفت وگو با کاپ، اظهارداشت: این اقدام را باید فدراسیون فوتبال انجام دهد و من معتقد نیستم که حتی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال چنین کاری کند همه جا این اتفاق می افتد و هر پیشکسوتی می تواند با خیال آسوده به استادیوم برود.

وی ادامه داد:ما از طریق شرکت پیشکسوتان پرسپولیس در مذاکره با شرکت برهان مبین مدیر واگذاری بلیت توافق کردیم از این پس در هر بازی خانگی پرسپولیس 15 بلیت VIP در اختیار ما قرار بگیرد تا پیشکسوتان پرسپولیس با احترام و عزت در استادیوم حضور یابد. این اتفاق دیروز رخ داد و بسیار جالب و خاطره انگیز بود. پیشکسوتان پرسپولیس و دیگر تیم ها از سانت به سانت ورزشگاه و زمین آن خاطره دارند ولی متاسفانه بارها اتفاق افتاده بازیکن ملی پوش سابق استقلال و پرسپولیس نتوانسته وارد VIP شود نسبت به آن کم لطفی شده دیروز عربشاهی محرمی، داداش زاده، کرمانی مقدم، جعفری و تعداد دیگری از عزیزان به اتفاق هم به استادیوم رفتیم و بازی را از VIP تماشا کردیم و بین دو نیم از پیشکوستان پذیرایی به عمل آمد.

سلطانی افزود:ما در حال مذاکره هستیم تا اگر سنگ اندازی نشود این رزرو را به 30 بلیت برسانیم و برنامه ریزی کرده که در مراحل بعدی 50 صندلی در اختیار پیشکسوتان قرار بگیرد و  حتی اگر در استادیوم حضور نیافتند صندلی خالی و محفوظ بماند. باشگاه اروپایی چینن کاری می کنند و پیشکسوتان احترام ویژه دارند. امیدواریم که در کارمان سنگ اندزای نکنند و بدانند که هدف فقط خدمت رسانی به پیشکسوتان است و تمام امورات آن هم قانونی بوده و خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)