پرسپولیس نیوز :  سرمربی پیشین پرسپولیس گفت:فکر می کنم با رفع مشکلات آینده روشنی پیش روی فوتبال مان قرار خواهد داشت.

علی پروین درحاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت بیست و ششمین سالگرد قهرمانی تیم پرسپولیس در مسابقات جام در جام باشگاه های آسیا  اظهار داشت: امیدوارم ما پیشکسوتان قدر یکدیگر را بدانیم و نگذاریم زمانی که آنها را از دست می دهیم به یادشان بیفتیم. سالی که ما قهرمان آسیا شده ایم اولین تیمی بودیم که برای شرکت در یک مسابقات آسیایی اسپانسر گرفتیم. من به این شاگردان خوبم افتخار می کنم و باز هم متذکر می شوم چرا یک جایی در ورزشگاه ها در نظر نمی گیریم تا پیشکسوتان هم به ورزشگاه ها بیایند و بازی ها را از نزدیک ببینند. بارها این مساله را عنوان کردیم اما کسی گوش نمی دهد و گوش شنوایی نیست.

وی درباره وضعیت سرخپوشان گفت:پرسپولیس با این روندی که دارد می تواند شانس مسلم قهرمانی باشد چون واقعا این تیم از یک مربی خوب و بازیکنان مستعد و تکنیکی برخوردار است. امسال تیم هایی که در لیگ حضور دارند همگی خوب هستند و هرگاه باشگاه های ما قوی بودند تیم ملی قوی ای هم داشته ایم.

پروین در پایان گفت: امیدوارم مسوولان به فکر فوتبال باشند چون مشکلاتی در فوتبال ما وجود دارد.فکر می کنم با رفع مشکلات آینده روشنی پیش روی فوتبال مان قرار خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)