پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم پرسپولیس گفت:  فکر نمی کنم باشگاهی مثل پرسپولیس به این سازماندهی و اینقدر منظم باشد.

 علی علیپور  درباره بازی مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بازی مقابل نفت آبادان بازی بسیار خوب برای تیم ما بود. ما موقعیت های بسیار خوبی داشتیم و توانستیم از این موقعیت ها استفاده کنیم و نتیجه لازم را بگیریم. حریف هم تیم دست و پا بسته ای برای ما نبود. شاید موقعیت آنچنانی روی دروازه بان ایجاد نکرده بود ولی باید قبول کنیم روز خوب خط دفاعی و دروازه بانشان بود و خوشحالیم که سه امتیاز بازی را کسب کردیم.

وی درباره هجمه هایی که طی روزهای اخیر برای او به وجود آمده به خاطر عدم گلزنی و فشار روحی و روانی عنوان کرد: فکر نمی کنم هجمه ای علیه من پیش آمده باشد. من تفکرات سرمربی را در زمین پیاده می کنم و کارهایی که سرمربی می خواهد انجام می دهم قول می دهم تمام تلام را انجام می دهم تا موقعیت هام تبدیل به گل شود. اگر تمام موقعیت ها در فوتبال گل شود دیگر این فوتبال نیست هندبال می شود.

مهاجم تیم پرسپولیس درباره بازی مقابل پیکان بیان داشت: تیم پیکان تیم بسیار خوبی است و سرمربی خوبی مثل مجید جلالی دارد قطعا ما برای برد به میدان می رویم. تیم حریف سرمربی بادرایتی دارد ولی هدف ما کسب سه امتیاز است تا صدر جدول باقی بمانیم.

وی درباره نحوه تمرینات برانکو که آیا در روند خوب نتیجه گرفتن تیم پرسپولیس تاثیر گذاشته است گفت: برانکو یک مربی کاملا حرفه ای است. ما داریم از او فوتبال یاد می گیریم او علاوه بر اینکه مربی بسیار خوبی است تیم را به وحدت و همدلی رسانده است.

علیپور درباره این سوال که آیا باشگاه با آن تعهداتی که مدنظر بوده انجام داده گفت:مدیریت باشگاه در این 10 هفته تلاش های خوبی انجام داده است فکر نمی کنم باشگاهی مثل پرسپولیس به این سازماندهی و اینقدر منظم باشد و طاهری تعهداتی که بوده را انجام داده و از او تشکر می کنیم.

وی درباره تعطیلات لیگ به تیم ضربه می زند یا خیر گفت: تعطیلات برای همه تیم هاست.همه در شرایط مساوی قرار دارند امسال سال تیم ملی و جام جهانی است باید تیم ملی در اولویت قرار دارد.

علیپور در پایان درباره اردوی پرسپولیس در امارات می تواند مفید باشد بیان داشت: برای ما اردویی در نظر گرفته اند با توجه به تعطیلی لیگ این اردو باعث می شود که با تمرکز بهتری تمرین کنیم. فکر می کنم این اردو برای ما نتیجه مثبتی خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)