پرسپولیس نیوز : گلزن تیم فولاد اظهار داشت:  اگر به 3 ماه قبل برگردم، باز هم پرسپولیس را ترک می کنم

ساسان انصاری با حضور در برنامه نود اظهار داشت: عزت و ذلت دست خداست. فکر می کنم خدا مرا بغل کرد. در این مدت رسانه ها خیلی اسم مرا در بوق و کرنا کردند. اما اگر عملکرد خوبی داشتم کمک کادر فنی و هم تیمی ها بوده است.

وی در این باره که اگر به اول فصل برگردد در پرسپولیس نمی ماند، اذعان داشت: نظرات متفاوت است. اگر فکر پیشرفت نکرده بودم هرگز راهی پرسپولیس نمی شدم. من اهداف زیادی داشتم که پرسپولیس را انتخاب کردم. در سه ماه شاید بسیش از هر سال فوتبالی خود تمرین و تلاش کردم. خیلی بالا و پایین کردم اما احساس کردم شاید آن کارایی لازم را برای پرسپولیس نداشته باشم. اگر در این سن و سالی که دارم بازی نکنم همه چیز از دست می رود. با صحبتی که برانکو کرد به قطعیت رسیدم که آن جا ماندنم به صلاح نیست. زیرا در مهم ترین سال فوتبالی خود قرار داشتم.

انصاری در ارتباط با این که پرسپولیسی ها چه رابطه ای با او در تیم داشتند، بیان داشت: من درباره روابط بازیکنان پرسپولیس با خودم بیشتر از رسانه ها می شنوم. البته من همه آن ها را بچه های خوبی دیدم و همه آن ها بسیار با شخصیت بودند. من و آن ها احترامی متقابل به هم داشتیم. بازیکنانی مثل بیرانوند، آرام طبع و امیری با من صمیمی تر بودند اما وقتی مسلمان و احمدزاده رفقای صمیمی هستند دلیلی ندارد که با من هم رفیق صمیمی باشند.

 وی در ارتباط با محل زندگی خود و بازیکنانی که از نورآباد در فوتبال کشور رشد کرده اند اذعان داشت: سروش رفیعی و داریوش شجاعیان هم از بچه های نورآباد ممسنی هستند که هر دو تکنیکی هستند. مهدی زبیدی یکی از بازیکنانی بود که در تیم پایه های فولاد با من هم تیمی بود.  ضمن این که موسی رضایی قهرمان پرتاب نیزه جهان در بخش معلولان دایی من است.

انصاری درباره برخی از گل های شانسی خود در این فصل بیان داشت: بخشی از فوتبال شانس است.

وی درباره شماره خود در فولاد گفت: دلیل خاصی ندارد که شماره 3 را می پوشم.

انصاری در ارتباط با این که آیا ممکن است به پرسپولیس برگردد، تصریح کرد: پرسپولیس که هیچ، اگر بارسا هم پیشنهاد بدهد نمی توانم تیم را ترک کنم چون دو قرارداد در یک فصل داشته ام. البته با توجه به شرایط فوق العاده ای که در این تیم دارم و حمایت های هواداران این تیم، قطعا اولویت اول تا دهم من فولاد خواهد بود.

وی درباره شریفات تصریح کرد: شریفات امسال در کنار عبدالله ناصری دو نفر از بهترین های تیم ما بوده اند.  شریفات الان در مقطع کارشناسی ارشد است و حتی بعضی اوقات در تمرین حضور ندارد زیرا دانشگاه رفته است.

انصاری در خاتمه خاطرنشان کرد: حیف است مردم بی آلایش خوزستان که تمام دلخوشی شان فوتبال است این گونه مظلوم واقع شوند و زمانی که هوا آلوده است مجبور شوند به استادیوم بیایند. هر چند الان باران آمده و هوا بهتر شده است.در خاتمه هم لازم است از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم که همواره به من لطف داشته اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)