پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی توانم قاطعانه بگویم که در بازی بعدی هم فیکس هستم چون این تصمیم در اختیار کادر فنی و شخص برانکو است.

بوژیدار رادوشوویچ که روز گذشته برای چهارمین بازی متوالی درون دروازه با پرسپولیس ایستاد در رابطه با این بازی و همچنین پیروزی تیمش در لحظات آخر صحبت هایی را بیان کرد که حاصل آن را در ادامه می خوانیم.

* پیش بینی می شد که بازی سختی در مشهد داشته باشید و این اتفاق هم رخ داد.

کادر فنی در طول هفته گذشته به ما بارها اعلام کرده بود که سه امتیاز بازی با پدیده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. می دانستیم که باید برای پیروزی به میدان برویم تا بتوانیم صدر جدول را حفظ کنیم. در نهایت این اتفاق افتاد اما من دوست داشتم با تیجه پرگل تری در این بازی برنده از زمین بیرون بیاییم.

* بارش برف و تعویق یک روزه بازی تاثیری در روند کار شما داشت؟

خیر، این موضوع به بازی ربطی نداشت بهرحال شرایط طوری بود که نمی شد روز جمعه بازی را برگزار کرد و ما مجبور شدیم یک روز بیشتر در مشهد بمانیم. در نهایت دیروز زمین از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار بود.

* بعد از سه بازی که دروازه خودت را بسته نگه داشته بودی دیروز بالاخره گل خوردی.

خب قاعدتا اتفاق خوبی رخ نداد. از اینکه دروازه ام باز شد احساس خوبی ندارم اما بهر حال فوتبال است و نمی شود همیشه یک رکورد را حفظ کرد. دوست داشتم در بازی دیروز هم برای چهارمین بازی متوالی دروازه ام را بسته نگه دارم اما این طور نشد البته مهم این است که توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

* روی گلی که دریافت کردی خودت را مقصر می دانی؟

به هیچ وجه، من در آن صحنه با مهاجم حریف در موقعیت تک به تک قرار گرفتم و کاری از دستم برنمی آمد. فکر می کنم من کمترین تقصیر را در دریافت این گل داشتم.
* وقتی بازی تا لحظات پایان یک بر یک بود تصور می کردی که بتوانید به پیروزی برسید؟

همانطور که گفتم ما برای پیروزی به میدان رفته بودیم شاید خیلی زودتر باید به گل دوم می رسیدیم اما کارمان گره خورده بود تا اینکه در لحظات پایان روی یک ضربه کرنر به گل برتری رسیدیم. من همیشه یاد گرفته ام که باید تا لحظه آخر امیدوار بود و جنگید. فکر می کنم دیروز بازیکنان ما دقیقا همین کار را کردند و تا لحظه آخر جنگیدند. در نهایت مزد تلاشمان را هم با این پیروزی گرفتیم. باور کنید حس می کردم که آن کرنر لحظات پایان برای ما تبدیل به گل می شود.

* اکثر بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی برای زیارت به حرم امام رضا(ع) رفتند. تو چیزی درباره این زیارتگاه شنیده ای؟

بله در مشهد که بودیم شنیدم که چنین مکان مقدسی برای مسلمانان وجود دارد و بازیکنان هم بعد از بازی به آنجا رفتند اما من در هتل ماندم.

* در چهار بازی اخیر عملکرد خوبی از خود نشان دادی اما تصور می کنی با بازگشت بیرانوند بعد از رفع مصدومیتش بازهم می توانی دروازه بان فیکس پرسپولیس باشی؟

قطعا هر بازیکنی دوست دارد برای تیمش در تمام مسابقات به میدان برود. همانطور که در این چهار بازی من بازی کردم و بیرانوند نبود چند بازی قبلش هم من نیمکت نشین بودم و همه چیز برعکس بود. من در طول هفته تمام تلاشم را در تمرینات می کنم تا باز هم کادر فنی به من اعتماد کند. اما نمی توانم قاطعانه بگویم که در بازی بعدی هم فیکس هستم چون این تصمیم در اختیار کادر فنی و شخص برانکو است. تمام بازیکنان چنین وضعیتی دارند.

* یک بازی سخت دیگر با ذوب آهن در اصفهان دارید آن مسابقه را چطور پیش بینی می کنی؟

تمام مسابقات برای ما سخت است و ما هم بدون توجه به این موضوع در تمام بازیها برای کسب پیروزی به میدان می رویم چون هدف پرسپولیس امسال قهرمانی است. ذوب آهن در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته و می دانم که کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم صدرنشینی مان را بعد از این بازی هم حفظ کنیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)