پرسپولیس نیوز :  سرمربی تیم پرسپولیس گفت:هدف اول ما تغییر نمی کند ما می خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم.

برانکو ایوانکوویچ پس از پایان جلسه امروز خود در باشگاه پرسپولیس درباره گروه سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: احتمالا تیم سومی که با آن روبه رو شویم تیم الوحده امارات خواهد بود هدف اول ما تغییر نمی کند ما می خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی درباره تقابل دوباره پرسپولیس با الهلال خاطرنشان کرد: بله این مساله واقعیت دارد ما نسبت به گذشته فرق کرده ایم. البته ما در تهران با آنها بازی نمی کنیم. در آنجا هم بازی نخواهیم کرد. ولی ما از اهداف مان  عدول نخواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی در زمین بی طرف مقابل الهلال اظهار داشت: این مساله چندان اهمیتی ندارد.

وی درباره آخرین وضعیت محمد انصاری اذعان داشت: محمد انصاری بازیکن پرسپولیس است و باشگاه  تصمیم می گیرد که چه  اتفاقی بیفتد. طبیعی من به عنوان مربی مخالفم اما اگر باشگاه منافعی در این قضیه ببینند و تصمیم بگیرد حرفی ندارم. من نمی توانم بگویم انصاری برود. چگونه به هواداران نگاه کنم؟ اگر باشگاه تشخیص بدهد که رفتنش به نفع باشگاه است بحثش فرق می کند.

سرمربی پرسپولیس درباره جدایی آرام طبع افزود: با هم صحبت کردیم. جدایی ربیع خواه به توافق شان با باشگاه بستگی دارد. ابتدا باید ببینم کادر بازیکنان را چگونه جمع می کنیم. آرام طبع بازیکن باارزشی است. او بدشانسی داشت که ربیع خواه خیلی خوب ظاهر شد. طبیعی بود من هم نمی توانستم به ترکیب تیم برنده دست بزنم.

وی درباره تقابل با ذوب آهن گفت: منتظر یک بازی سخت هستیم. به طور سنتی بازی های مان با ذوب آهن سخت بوده است. مخصوصا الان که آنها وضعیت خوبی دارند. آنها باکیفیت بازی می کنند و نتایج خوب اخیرشان به همین خاطر است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به عنوان سرمربی پرسپولیس تمام تیم های بزرگ را برده است و در برابر ذوب آهن هم در این مساله انگیزه خواهد داشت یا خیر گفت: من به این مسایل توجه نمی کنم. ما بازی به بازی جلو می رویم. این من نیستم که می برم بلکه بازیکنانم هستند.

برانکو درباره اینکه آیا در جلسه امروز درباره جذب بازیکن صحبت شده یا نه اظهار داشت:من و آقای طاهری هر روز  درباره جذب بازیکن با هم صحبت می کنیم. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)