پرسپولیس نیوز : هافبک دفاعی پرسپولیس گفت: مقابل استقلال خوزستان مهمترین بردمان را کسب کردیم و گام بلندی برای قهرمانی برداشتیم.

 کمال کامیابی‌نیا پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی حساسی بود. خوشبختانه ما شرایط خوبی در این مسابقه داشتیم و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. 2 نیمه متفاوت داشتیم و می‌توانستیم 2 گل بزنیم. طبیعی است که از دقیقه 70 به بعد عقب بکشیم. این مهمترین بردمان بود و یک گام بلند برای قهرمانی برداشتیم.

وی در مورد اینکه آیا می‌توان پرسپولیس را از حالا قهرمان نامید، گفت: تا موقعی که جام را بالای سرمان ببریم نمی‌توانیم چیزی بگوییم اما خوشبختانه امروز عیدی خوبی به هواداران دادیم و امیدوارم در بازی با الریان هم در خارج از کشور عیدی بدهیم.

هافبک دفاعی پرسپولیس در مورد بازی با الریان گفت: ما در لیگ خودمان 4 روز یک بار بازی می‌کنیم که این موضوع فشار می‌آورد از سوی دیگر الریان بازیکنان حرفه‌ای و امکانات خوبی دارد. ما باید در آسیا حرفه‌ای بازی کنیم.

وی در مورد اعتراض‌ها به داوری و کارت‌های زیاد گفت: این اعتراض‌ها به سوت‌های بی‌مورد داور بازمی‌گردد بازیکنان هم تا یک حدی آستانه تحمل دارند البته ما هم باید حرفه‌ای‌تر باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)