مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي در جلسه كوتاه با علي عسگري نكات لازم را براي بازي با راه‌آهن به اين بازيكن گوشزد كرد.

 

علي دايي در جلسه كوتاه با علي عسگري نكات لازم را براي بازي با راه‌آهن به اين بازيكن گوشزد كرد. دايي در جلسه كوتاهي كه با حميد علي عسگري داشت از اين بازيكن خواست تا اشتباهش را كمتر كند و دقت بيشتري در بازي‌ها به خرج بدهد. علي عسگري در بازي با راه‌آهن باز هم در تركيب اصلي تيم قرار دارد.

 

مطالبات بائو دوشنبه پرداخت مي‌شود

 

مطالبات ميثم بائو از باشگاه پرسپوليس دوشنبه پرداخت مي‌شود. بائو كه از پرسپوليس جدا شد و به شهرداري تبريز پيوست، براي گرفتن مطالبات فصل گذشته‌اش به باشگاه پرسپوليس مراجعه كرد كه باشگاه هم به او گفت مطالباتش را از طلب پرسپوليس از سازمان ليگ بگيرد. به اين ترتيب بائو از اين طريق پيگير مطالباتش بود كه قرار است دوشنبه فدراسيون فوتبال اين طلب را پرداخت كند.

 

نورمحمدي و تارتار به‌دنبال مطالبات

 

عليرضا نورمحمدي و مهدي تارتار به دنبال مطالبات‌شان از راه‌آهن هستند. نورمحمدي و تارتار كه فصل گذشته در راه‌آهن عضويت داشتند، پيش از بازي هفته پنجم برابر نماينده شهرري به دنبال مطالبات‌شان هستند. پرسپوليس امشب به مصاف راه‌آهن مي‌رود.

 

پرسپوليس تا دوشنبه به هروه فرصت داد

 

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس به هروه اوساله تا دوشنبه فرصت داد. مصطفي شكري معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس در تازه‌ترين اظهار نظر خود اعلام كرد: «به هروه اوساله تا دوشنبه فرصت داديم تا بيايد و قراردادش را فسخ كند، در غير اين‌صورت باشگاه از طريق فيفا فسخ قرارداد را پيگيري مي‌كند.»

 

با اين صحبت‌ها به‌نظر مي‌رسد به زودي اوساله و مدير برنامه‌هايش به باشگاه بروند تا تكليف فسخ قرارداد اين بازيكن بوركينافاسويي مشخص شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)